וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורטהיימר מעלה מודעות

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 11:04

אריאלה ורטהיימר. מתוך אינסטגרם,
אריאלה ורטהיימר/מתוך אינסטגרם

בניו יורק נערך השבוע ערב הגאלה של הקרן לחקר הסרטן של סמואל וקסמן, הידועה בשמה The Waxman. במסגרת פעילות הקרן הושקעו עד כה מיליוני דולרים, במימון כמה מהמוחות המבריקים ביותר בחקר הסרטן.

בין מקבלי אות הכבוד בערב הייתה האמנית אריאלה ורטהיימר שעלתה לנאום וכמובן התייחסה בדבריה למצב המלחמה בארץ. וורטהיימר אמרה כי החמאס הוא דאעש ובדיוק כמו סרטן, צריך להשמיד אותו עד התא האחרון.

ורטהיימר ענדה פרח צהוב כסימן למלחמה באנטישמיות, צמיד צהוב וחילקה דסקיות לתמיכה במשפחות החטופים. עם וורטהיימר הגיעו לערב המיוחד בן זוגה - תמיר גילת, העומד בראש הקרן לחקר הסרטן בישראל, והחבר הקרוב - מעצב האופנה הבינלאומי קובי הלפרין שהגה ויצר את הפרח הצהוב כסימן למלחמה באנטישמיות.

המיליארדרית שריל סנדברג, לשעבר מספר 2 בפייסבוק ואחת הנשים המשפיעות בעולם, העלתה לרשתות החברתיות סרטון עם מסר תקיף כנגד ארגוני הנשים בעולם המתעלמים מפשעי המלחמה והאונס שנעשו בנשים בשבת השחורה של השבעה באוקטובר.

מיזם המוניות של הזמר עומר אדם, במסגרתו חיילים שבים מן החזית במוניות ספיישל, זכה השבוע למימון של יום הסעות בסף 200,000 שקלים מהמיליארדר היהודי ג'יי שוטנשטיין - הבעלים של רשת "אמריקן איגל" העולמית.

חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר, כתבה והלחינה את השיר Children need to be home. בקליפ שצולם לשיר לוקחות חלק 120 אימהות ישראליות ובכללן חילוניות, דתיות, וערביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully