וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוזמה Work with Israel מבטיחה לחבר עסקים מישראל עם לקוחות מחו"ל

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 14:22

המציאות בישראל לאחרונה יוצרת אתגרים כלכליים לעשרות אלפי עסקים מצליחים שנאלצים להתמודד עם ירידה חדה ומיידית בהכנסות. לקוחות ותיקים מקפיאים התקשרות, לא נכנסים לקוחות חדשים ופרויקטים פעילים נעצרים. יוזמה חדשה, Work with Israel, מבטיחה להביא קהלים חדשים מחו"ל

אנשי עסקים לוחצים ידיים. ShutterStock
היוזמה Work with Israel מבטיחה לחבר עסקים מישראל עם לקוחות מחו"ל/ShutterStock

המציאות הישראלית שמתקיימת בשבועות האחרונים, הביאה עימה אתגרים כלכליים משמעותיים. עשרות אלפי בעלי עסקים מצליחים נאלצים להתמודד באופן מיידי ולא צפוי, עם ירידה חדה בהכנסות כיוון שלקוחות ותיקים הקפיאו את העבודה השוטפת, לקוחות חדשים לא מתעניינים, פרויקטים שהיו בתהליכי עבודה נעצרו ועובדים רבים של העסק גויסו בצו 8 ונמצאים כרגע בלחימה. כל אלה פגעו באופן דרמטי בתפקוד ובהכנסות של עשרות אלפי עסקים.

בתוך זה, קבוצה של בעלי עסקים ישראליים יצאה השבוע עם יוזמה חדשה שמטרתה להביא קהלי יעד חדשים. הפעם, דווקא לא מישראל, אלא באמצעות פניה ללקוחות גלובאליים.

הפלטפורמה, תחת השם Work with Israel, מאגדת בתוכה בעלי עסקים במגוון תחומים, שמציעים את שירותיהם לחברות וארגונים בחו"ל. המסר הוא פשוט: אנחנו לא מעוניינים בתרומות, אנחנו מעוניינים בכם כלקוחות.

סופיה גרין. Ovlac,
סופיה גרין, ישראלית שעלתה מצרפת, יוזמת המהלך/Ovlac

סופיה גרין, ישראלית שעלתה מצרפת, בעלת משרד פרסום שעובדת עם גופים בינלאומיים רבים, היא יוזמת המהלך: "בשנים האחרונות למדנו עד כמה אנחנו חיים בעולם גלובאלי. יש הרבה מאוד בעלי עסקים שיכולים להעניק שרות מכל מקום בעולם ללקוחות בכל מקום בעולם. החודש האחרון פגע בהרבה עסקים מצליחים, וזה מחייב אותנו לחשוב יצירתית באופן שיחזיר אותם למסלול של צמיחה ורווחיות.

אנחנו עדים להרבה גילויי תמיכה מרגשים מצד גופים בעולם, ואנחנו למעשה קוראים להם: אל תעניקו לנו תורמות, תייצרו עבורנו עבודה. זו תהיה פעולת התמיכה המעצימה ביותר. תמיכה בעסקים ישראליים זו תמיכה בכלכלה הישראלית".

הפלטפורמה כוללת בעלי עסקים במגוון רחב של ענפים ביניהם תחום השיווק, עריכת דין, יעוץ עסקי, מקצועות דיגיטל, כתיבת תוכן, עריכת וידאו, תכנות, תרגום, נדל"ן ועוד. מאז שהושקה הפלטפורמה הצטרפו אליה מאות בעלי עסקים. הפלטפורמה תקודם במדינות רבות באירופה ובארה"ב, בין השאר גם בקהילות היהודיות שם.

לינק לאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully