וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדוח ראשון כחברה ציבורית, זינוק ברווח הנקי לבית הזיקוק אשדוד

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 10:04

בדוח הכספי הראשון של בית הזיקוק אשדוד מאז הפכה לחברה ציבורית, היא מציגה תוצאות שיא כשה-EBITDA המתואם זינק פי 7 והסתכם ברבעון השלישי בכ-102 מיליון דולר

עמית כרמל, מנכ״ל בית זיקוק אשדוד. מיכה לובטון,
עמית כרמל, מנכ״ל בית זיקוק אשדוד/מיכה לובטון

בית זיקוק אשדוד, בניהולו של עמית כרמל, פרסם הבוקר (ב', 27.11) את דוחותיו הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2023 (זהו הדוח הראשון של החברה מאז הפיכתה לחברה ציבורית) כאשר בין התוצאות, מוצג זינוק ברווח הנקי המתואם ל-65 מיליון דולר, לעומת הפסד של 7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

עמית כרמל, מנכ"ל בית זיקוק אשדוד: "מסכמים רבעון מצוין עם ביצועי שיא של בית הזיקוק בכל הפרמטרים והמשך שיפור במצב הפיננסי של החברה".

ברבעון זה מציג בית הזיקוק ביצועי שיא בכל הפרמטרים, זאת לצד המשך שיפור במצב הפיננסי של החברה וביחסים הפיננסים:

ה- EBITDA המתואם - ברבעון השלישי הסתכם זה בכ-102 מיליון דולר, זינוק של פי 7 מהרבעון המקביל אשתקד שהסתכם בכ-14 מיליון דולר. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023 הסתכם ה- EBITDA המתואם בכ-233 מיליון דולר, לעומת 81 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ה-EBITDA המתואם השנתי צפוי לעמוד על סך של כ-950-1,000 מיליון שקל (כ-250-260 מיליון דולר).

הרווח הנקי - רווח נקי מתואם ברבעון הסתכם בכ-65 מיליון דולר, לעומת הפסד שרשם בית הזיקוק בתקופה המקבילה אשתקד.

תזרים מזומנים - החברה אוחזת בתזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת ברבעון השלישי עומד על כ-100 מיליון דולר ולתשעה חודשים כ-262 מיליון דולר, ההון העצמי של בית הזיקוק עומד על כ-565 מיליון דולר, ומהווה 41% מסך המאזן יתרת מזומנים נטו עומדת על כ-7 מיליון דולר.

תפוקות החברה - התפוקות עלו ברבעון בכ-59% והסתכמו לסך של כ-1,170 אלפי טון, לעומת כ-737 אלפי טון ברבעון המקביל אשתקד שכלל חודש הדממה בשל השיפוץ התקופתי. מרווח הזיקוק ברבעון הסתכם בכ-17.1 דולר לחבית, לעומת כ-11 דולר לחבית ברבעון המקביל אשתקד.

עמית כרמל, מנכ"ל בית זיקוק אשדוד: "בית זיקוק אשדוד ברבעון הראשון שלו כחברה ציבורית מציג רבעון מצוין עם ביצועי שיא בכל הפרמטרים, לצד המשך שיפור במצב הפיננסי של החברה, תזרים חזק ומאזן איתן. אנו פועלים בסביבה עסקית חזקה וממשיכים לקדם את בית הזיקוק כחברה עצמאית, חזקה ויציבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully