וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיבה מאוחדת למזון וחלב: תנובה מציגה שינוי במבנה הארגוני

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 15:50

דירקטוריון תנובה אישר היום (ב') מבנה ארגוני חדש, אשר יכלול מיזוג של פעילות חטיבת המזון וחטיבת החלב תחת חטיבה עסקית אחת וחטיבה תפעולית אחת. את החטיבה המאוחדת תנהל ענת גרוס שון שמונתה כמשנה למנכ"ל

ענת גרוס שון, משנה למנכ"ל תנובה. רמי זרנגר,
ענת גרוס שון, משנה למנכ"ל תנובה/רמי זרנגר

תנובה מפרסמת את המבנה הארגוני החדש שהדירקטוריון אישר הבוקר (ב'), לפיו חטיבות החלב והמזון ימוזגו תחת חטיבה עסקית אחת וחטיבה תפעולית אחת, אותן תנהל ענת גרוס שון, שתמונה למשנה למנכ"ל הקבוצה ומנהלת חטיבת החלב והמזון המאוחד.

בנוסף, מערך הרכש של הקבוצה יאוחד לרכש קונצרני תחת חטיבת שרשרת אספקה, בהובלת שגיא שויפלד.

ענת גרוס שון ששימשה עד כה כמנכ"לית חטיבת החלב, תוביל בין היתר את האסטרטגיה העסקית של החטיבה המאוחדת, את מנועי הצמיחה של הקבוצה לשנים הקרובות ופיתוח קטגוריות חדשות וקיימות, לרבות תחום תחליפי החלבון. בחטיבה המאוחדת ייכללו כל מותגי החלב והמזון, לרבות תנובה, GO, אלטרנטיב, יופלה, פיראוס, מאמאעוף, סנפרוסט, מעדנות ועוד.

דני פרץ, סמנכ"ל תפעולי בתנובה. רמי זרנגר,
דני פרץ, סמנכ"ל תפעולי בתנובה/רמי זרנגר

דני פרץ, ששימש עד כה כסמנכ"ל תפעול חטיבת החלב וימונה כעת לסמנכ"ל התפעול של החטיבה המאוחדת, יוביל בין היתר את ניהול הייצור בכל חמש המחלבות (רחובות, אלון תבור, אלטרנטיב, טנא נגה ותל יוסף) וארבעת מפעלי המזון של הקבוצה (סנפרוסט, מעדנות, תנובה גליל ואוליביה), לרבות אגף האיכות הקונצרני ואגף הנדסה וטכנולוגיה מאוחד.

גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה: "אני מבקש להודות לאלי בן לולו, אשר ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל חטיבת המזון, על תרומתו הרבה לאורך השנים לבנייתם וצמיחתם של כמה ממותגי הדגל של הקבוצה. אלי ימשיך ללוות אותנו בתנובה. אני מאחל הצלחה רבה לענת ודני בתפקידיהם החדשים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה. רמי זרנגר,
גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה/רמי זרנגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully