וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד טירה: נתניהו הבטיח לא להכליל השינויים בחוק לעידוד השקעות הון בתוכנית הכלכלית

אורה קורן

16.3.2003 / 15:02

בכירים במשרדי האוצר והתמ"ס גיבשו באחרונה שינויים בחוק לעידוד השקעות הון, במטרה להבטיח כי תעשיינים יעמדו בתוכניות העסקיות שהציגו לממשלה לצורך קבלת תמיכה



נשיא התאחדות התעשיינים, עודד טירה, אמר היום כי שר האוצר, בנימין נתניהו, הבטיח בשיחה שקיים איתו, לא להכליל את השינויים שהציעו פקידי משרד האוצר בחוק לעידוד השקעות הון בתוכנית הכלכלית שיציג בקרוב לממשלה. טירה הוסיף כי נתניהו הסכים להקים צוות, שיחליט בתוך חודש על נוסח החוק המתאים.



בכירים במשרדי האוצר והתמ"ס גיבשו באחרונה שינויים בחוק לעידוד השקעות הון, במטרה להבטיח כי תעשיינים יעמדו בתוכניות העסקיות שהציגו לממשלה לצורך קבלת תמיכה, בעיקר ביעדי התעסוקה. התעשיינים בראשות טירה התנגדו להצעות בנימוק, שכל שינוי בחוק בעיתוי הנוכחי יגרום למשקיעים מקומיים וזרים לא להשקיע בישראל. כן הציע משרד האוצר קיצוץ בהטבות מס הניתנות להיי-טק באזור המרכז. ראשי תעשיית ההיי-טק בראשות עמי אראל התנגדו לקיצוץ.



נתניהו הביע עד לאחרונה תמיכה בהצעות משרד האוצר. הערב ייוועד עם שר התמ"ס, אהוד אולמרט, שגם בכירי משרדו תומכים בשינוי החוק, להוציא השינוי באזור המרכז. בפגישה צפוי מאמץ של יוזמי השינוי בחוק לשכנע את נתניהו לדבוק בשינויים ולהכלילם בתוכנית הכלכלית הכוללת שתוצג בפני הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully