וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסברה מבית שגיב גויניור

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 10:32

אלי שגיב ותום שגיב. פרטי,
אלי שגיב ותום שגיב/פרטי

אלי שגיב - מנכ"ל 'לוריאל ישראל', משתף פוסט הכולל סיפור עלניצחון קטן בהסברה העולמית, וגאווה גדולה בבנו:

"מסתבר שהטמטום של האירים לא מסתיים אצל ראש הממשלה שלהם. תשמעו סיפור. השבוע נערך בטאלין, אסטוניה, הכנס השנתי של התאחדות הסטודנטים האירופית שמייצג 90 מיליון סטודנטים ו-40 התאחדויות מהיבשת.. על סדר היום: דרישת התאחדות הסטודנטים של אירלנד לסילוקה של התאחדות הסטודנטים הישראלית מאירופה, והצעה הולנדית "להביע הזדהות עם זכויות הסטודנטים בעזה". הם רק לא לקחו בחשבון את הנציג של התאחדות הסטודנטים של ישראל.

הנציג הזה, שהבין שהסיכויים בהצבעה לא לטובת ישראל, הלך לתפוס בהפסקה, ערב לפני ההצבעה, שיחה קצרה עם בריאן, ראש המשלחת האירית. עם חיוך נחמד ובאנגלית מצוחצחת כדי שגם בריאן הדביל יבין, אמר לו הנציג הישראלי (מילה במילה):

"Brian my friend, you seem like a nice guy but you don't know shit about the Middle East…if you bring up this proposal, I promise you, I will go on the stage and wipe the floor with you in front of everyone"

לא בדיוק שיא הדיפלומטיות, אבל למחרת בבוקר כבר לא הייתה הצעה אירית לסילוקה של ישראל מהתאחדות הסטודנטים האירופית. היוזמה האירית סוכלה. לפעמים אין ברירה. אם במזה"ת צריך לדבר ערבית אז באירופה צריך לדבר אירופית. אה.. דרך אגב, לנציג הישראלי קוראים תום שגיב אבל אני קורא לו תומוש. היום הוא חזר לארץ ואני מזמין אותו ל Guiness".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully