וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל - תמיר רז, מנכ"ל דלקוב

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 11:17

מנהלים נבחרים מדברים על האתגרים והדילמות בזמן המלחמה

תמיר רז, מנכ"ל דלקוב. נדב פקט,
תמיר רז, מנכ"ל דלקוב/נדב פקט

תמיר רז, מנכ"ל דלקוב, המתמחה בייצור ושיווק ארונות וחדרי ארונות: "ראשית יש לציין, שגויסתי עוד במוצ"ש בערב, בשבת הארורה, כך שתפקידי כמנכ"ל היה מורכב והניהול נעשה מהשטח ובשלט רחוק. השבועיים הראשונים של הלחימה התמקדו בתרומה. צי המשאיות של החברה, שבימים רגילים מוביל ארונות ברחבי הארץ, התמלא בציוד מיגון, פנסים, טואלטיקה וכו/, שתרמנו לטובת תושבים ולחיילים בדרום.

המפעל עצמו לא הפסיק לרגע את קו הייצור. לצד הייצור הרגיל, ייצרנו מנעולים לממ"דים, שגם אלו הגיעו לדרום עם משאיות החברה, בעקבות =D7ברות הדוקה עם שוטר מתחנה בדרום, דרכו הבנתי את צרכי המיגון של האזרחים.

נושא החל"ת עמד גם הוא על הפרק. התעקשתי להשאיר את כל 150 העובדים ולא להוציא אף אחד לחל"ת.. הם המשאב החשוב ביותר של העסק, ונאלצנו להוציא כסף מהכיס לטובת משכורות. העובדים מוקירים תודה, וההתגייסות להצלחת החברה והנאמנות שהמהלך הוביל - חשובים לא פחות. כל סניפי החברה נותרו פתוחים (בכפוף להוראות פיקוד העורף) וכך גם המפעל בלוד.

במקביל דלקוב תרמה ותורמת הרבה מאוד ארונות לטובת שיקום חדרי חיילים לאחר פציעה ושיקום בתי העוטף בעתיד.

חשוב להבין שבמסגרת התכנית השנתית שלנו "בנינו" על מכירות סופשנה, חודשי הסיילים החזקים שלנו, כך שהפגיעה חזקה וחטפנו מכה רצינית. כחברה שמייצרת כחול-לבן אני מרגיש מהשטח כמה חשוב לציין בפני קהל הלקוחות שהמפעל והייצור כאן בארץ, עובדה שמשפיעה רבות על הקנייה. בתוך כך, וכחלק מהיותי חבר בפורום השיווק הארצי, יצאנו במבצע חסר תקדים לסופשנה במסגרת BLUE FRIDAY.

אני מאמין שאחרי שהכל ייגמר והמלחמה תסתיים, השוק יחזור לעצמו ותהיה פריחה טובה ושגשוג. עד אז יש לחיות בצל הסיטואציה - עם ישראל חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully