וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מחסני השוק תשיק בדצמבר סניף חדש בפורמט השכונתי שלה

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 10:43

הפורמט השכונתי של רשת מחסני השוק "מחסני השוק בשבילך", יגיע בתחילת החודש הבא (דצמבר 2023) לראשון לציון. בפתיחתו של הסניף החדש, שיכלול בין היתר קצביית פרימיום, מעדניה, מאפיה וקופות עצמאיות, הושקעו מיליוני שקלים

מחסני השוק בשבילך - הפורמט השכונתי של רשת הקמעונאות מחסני השוק. יח"צ,
מחסני השוק בשבילך - הפורמט השכונתי של רשת הקמעונאות מחסני השוק מגיע לראשל"צ/יח"צ

רשת מחסני השוק, משלימה בימים אלו את הסבתו של סניף קו-אופ שופ בראשון לציון, לסניף בפורמט השכונתי, בהשקעה של מיליוני שקלים. הסניף החדש עובר שיפוץ מסיבי ומתיחת פנים משמעותית הכוללת עיצוב חדשני, משתרע על פני שטח של כ- 500 מ"ר ויושק רשמית ביום ג', ה-5.12.23.

הסניף משלב קצביית פרימיום, מעדניה, מאפיה, מחלקת פירות וירקות טריים גדולה וקופות עצמאיות כשהדגש הוא להעניק חווית קניה המאפיינת את הרשת, גם בסניף שכונתי ואינטימי.

בשנת 2019 רכשה רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ. כחלק ממהלך כולל של הרשת, סניפי קו-אופ ברחבי הארץ מוסבים בהדרגה לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "השלמת הסבתו של סניף ראשון לציון, לפורמט השכונתי שלנו הוא חלק ממהלך כולל אשר נועד לתת מענה הולם וראוי לתושבי השכונה והסביבה. מדובר במהלך אסטרטגי שאמור להיטיב גם עם קהל לקוחותינו ולאפשר להם מחד ליהנות מחווית קניה מתקדמת ביותר גם בפורמט השכונתי תוך שמירה על צביון קהילתי, ומאידך ליהנות מהטבות ייחודיות המיועדות לחברי מועדון הלקוחות של הרשת, עליהם ניתן להתעדכן באופן שוטף בכל הנכסים הדיגיטליים שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully