וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדי מלאך מונה למנהל פעילות Infor בישראל

28.11.2023 / 11:22

קבוצת אמן מתרחבת ומודיעה על מינויו של דדי מלאך למנהל פעילות חברת אינפור בישראל. Infor היא שחקנית דומיננטית בתחום ה-ERP, הענן והתוכנה. במסגרת תפקידו יהיה אמון דדי על הקמת הפעילות של החברה שתכלול הטמעת מערכות הענן של החברה ושירות למשתמשים בישראל

דדי מלאך. ספיר ניסנבלאט,
דדי מלאך/ספיר ניסנבלאט

לאחר בחינה ארוכה, קבוצת Aman בחרה במנהל מטעמה שיהיה אמון על נציגות Infor בישראל, הקמת פעילות החברה בטריטוריה החדשה וניהול השירות ללקוחותיה. דדי מלאך בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מטעם אוניברסיטת אריאל, עם 20 שנות ניסיון בעולם מערכות ארגוניות ללקוחות Enterprise ו SMB, הן בצד העסקי, התהליכי והטכנולוגי. בעבר, דדי שימש בתפקידים בכירים בחברות רבות, ביניהן; אינטנטיה במשך 18 שנים מתוכן 5 שנים בתפקיד סמנכ"ל התפעול של החברה וחברת סטרטאפ.

דדי מלאך, מנהל פעילות Infor בישראל: "אני שמח על הבחירה בי לנהל את פעילות חברת Infor הבינלאומית באמן, יש לנו אסטרטגיה חזקה ומגובשת להוביל את השוק המקומי בפתרונות המובילים ומעודכנים בענף ה ERP .היכולת המוכחת של קבוצת Aman ,המעניקה פתרונות ERP ללקוחות Enterprise זה למעלה מ 30 שנה, להביא בשורה משמעותית לישראל בתעשייה.

איציק יצחק, סמנכ"ל מערכות ארגוניות בקבוצת Aman: אנו נרגשים לבשר על מינויו של דדי מלאך כמנהל החדש של פעילות אינפור בחטיבת ה ERP של אמן. דדי הוא בעל ניסיון רב בתחום זה, והוא בעל הידע והכישורים הדרושים להצלחת הפעילות החדשה. אנו בטוחים שהוא יהווה תוספת חשובה לצוות שלנו, ואנחנו מצפים לראות אותו מנהל את הפעילות אינפור להצלחה".

אינפור היא שחקנית בינלאומית דומיננטית בתחום הERP (מערכות ארגוניות), עסקי הענן והתוכנה. לאינפור מעל 70,000 לקוחות בישראל ובעולם כולו בפריסה של מעל 200 מדינות. החברה מייצרת פתרונות מתקדמים תוך התמקדות בתעשיות ה-יצור, הפצה, קמעונאות,פרויקטים ואופנה.

קבוצת Aman היא אחת מ-5 חברות ה IT-המובילות בישראל, עם 7 סניפים בעולם. הקבוצה מעסיקה מעל ל- 3,000 עובדים בארץ ועוד כ - 500 עובדים באירופה וארה"ב. הקבוצה מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה לארגונים גדולים ובינוניים מכל המגזרים בתחומים מגוונים DATA (ניהול נתונים, BI, AI), פיתוח תוכנה, יישום ובניית תשתיות, דיגיטל, ייעול שרשרת אספקה, ניהול ידע, הגנת סייבר, אבטחת מידע, מערכות ארגוניות, RPA ועוד. בנוסף, הקבוצה מכשירה ומספקת גם כח אדם טכנולוגי במודלים שונים ומגוונים מהארץ ומחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully