וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לשעון: המפעל שגויס ב"צו 8" ומייצר תחת אש

28.11.2023 / 12:34

מפעל DPL בקיבוץ עמיר, מפעל חיוני לשעת חירום, השוכן בגבול הצפון מספר קילומטרים בודדים מגבול לבנון. עובדיו פונו מביתם ועובדים רבים אחרים מגוייסים למילואים בצו 8 - ועדיין, הם שומרים על שגרה: "רואים את עצמנו מגויסים למלחמה על חיזוק המשק"

מפעל DPL. יחצ,
מפעל DPL - מתגייסים ומייצרים/יחצ

הימים הם ימי מלחמה והייצור בישראל חווה לא מעט אתגרים הן מבחינת זמינות חומרי גלם והן מבחינת זמינות העובדים שחלקם הגדול מגויס להגנה על ישראל . לתעשייה הישראלית יש תפקיד חשוב בביסוס החוסן של החברה בישראל והיא מהווה מנוע צמיחה משמעותי לכל המשק הישראלי.

מפעל DPL ממוקם בקיבוץ עמיר שבגבול הצפון ושייך לקבוצת ניאופרם, מתמחה בייצור, שיווק וייצוא של מוצרי ספיגה מתקדמים ובהם חיתולים לתינוקות ומגבונים של המותג "בייביסיטר", חיתולי מבוגרים של המותג "נועם" וכן מותגי PL רבים בתחום התינוקות והמבוגרים.

DPL, מבוסס על החלום הציוני של היישוב הארץ בכל חלקיה ובימים אלו מתפקד כמפעל חיוני לשעת חירום הממוקם בגבול הצפוני, באזור עימות שתושביו נצטוו להתפנות על ידי הממשלה.

מפעל DPL. יחצ,
מפעל DPL/יחצ

גם בימי המלחמה ולצד אתגרי השעה הרבים, ביקושים שעלו מצד אחד ומצד שני עבודה תחת אזעקות ואש, עובדים רבים שפונו עם משפחותיהם מביתם ועובדים שגוייסו בצו 8 למילואים, המפעל פועל במתכונת מלאה ובתפוקות שיא על מנת לעמוד בכל מחוייבותיו ולהבטיח זמינות מלאה של מוצרינו בכל נקודות המכירה. מרגש לראות את המחוייבות האדירה של העובדים שממשיכים להגיע בכל יום ובכל משמרת למפעל, גם מהמקומות אליהם פונו באמצעות הסעות שארגנו למרות הפחד והדאגה מתנאי האזור.

במפעל מסרו כי "התגייסנו באופן מתוך תחושת תודה והוקרה עמוקה לחיילנו ולאנשי כוחות הביטחון. מראשית המלחמה ועד היום העמידה החברה תרומות של מאות אלפי מוצרי בייביסיטר, נועם, קוויק ועוד למפוני העוטף, לחיילי צהל ולכוחות הביטחון בשטח".

לדברי פיני אזולאי, מנכ"ל מפעל DPL: "מלחמה מנצחים גם בכלכלה. רבים מהעובדים שלנו גויסו בצו 8 למילואים ונמצאים בחזית, זאת לצד עובדים רבים שפונו מבתיהם. ישנה הירתמות מוחלטת של עובדים אשר מגיעים יום יום לעבודה בכדי למלא את שורות העובדים שלא נמצאים. יתרה מזו, גם עובדים שפונו עם משפחותיהם לבתי מלון באזור טבריה או רמת הגולן, משכימים קום בכל בוקר ומגיעים לעבוד במפעל בזמן שמשפחותיהם נשארות בבתי המלון. עובדים כ 14 שעות ביום בכדי לתרום את חלקנו במאמץ המלחמתי, להמשיך לייצר ולספק לכלל הלקוחות את המוצרים החיוניים להם. הערבות ההדדית מנצחת- זה החוסן שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

על מותג בייביסיטר

מותג בייביסיטר הוא מותג חיתולים ומגבונים ישראלי כחול לבן, יותר מ95% ממוצריו מיוצרים במפעל DPL שבצפון הארץ (קיבוץ עמיר, ליד קריית שמונה). להורים רבים הפרמטר החשוב בבחירת החיתול הוא הספיגה, חיתול בייביסיטר הוא חיתול הסופג יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניק עד 12 שעות ספיגה ללילה יבש .הספיגה מתאפשרת הודות לטכנולוגיית DRY TECH. החיתול רך וגמיש ובעל עיצוב ייחודי,עם סגירה גמישה לעיטוף מושלם והתאמה מיטבית לגוף התינוק. לחיתול קיים סמן רטיבות במידות 1-3, המאפשר לדעת מתי נדרשת החלפת חיתול. החיתול בעל שכבה נושמת, להגנה על עורו העדין של התינוק. עוד מאפיין חשוב הוא שהחיתול נבדק דרמטולוגית לעור רגיש וכהיפואלרגני בפיקוח רופא עור. פרמטרים חשובים אלו, מעניקים הגנה מקסימלית וטובה לעור התינוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מפעל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully