וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייפר ג'פרי: הכנסות טבע לרבעון הראשון צפויות להסתכם בכ-746 מיליון דולר; הרווח למניה יגיע ל-48 סנט

אלי דניאל

16.3.2003 / 17:35

בבנק ההשקעות מציינים כי חברת Wyeth אישרה שטבע פנתה ל-FDA בבקשה לשיווק הגירסה הגנרית של ה-Effexor XR שלה, שמכירותיו הסתכמו אשתקד בכ-1.5 מיליארד דולר; מעניקים המלצת "קנייה חזקה"



האנליסטים טימותי קואן ומאנוז' גארג מבנק ההשקעות פייפר ג'פרי מעדכנים היום את המלצתם למניית ענקית התרופות הישראלית, טבע , וזאת לאחר שחברת התרופות Wyeth אישרה בשבוע שעבר כי טבע הגישה למינהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, בקשה במסגרתה היא תקפה מספר פטנטים של תרופת ה-Effexor XR (קפסולות Venlafaxine בשחרור מושהה), המיועדת לטיפול בדיכאון. שני האנליסטים מעניקים למניה המלצת "קנייה חזקה" במחיר יעד של 48 דולר, כ-26% מעל מחיר השוק.



בפייפר ג'פרי מציינים כי היקף המכירות של תרופת ה- Effexor XR הסתכם בשנה החולפת בכ-1.5 מיליארד דולר, כאשר מספר המרשמים לתרופה גדל בשיעור שנתי של כ-30%. לדברי שני האנליסטים, טבע אינה תוקפת את הפטנט שמגן על הרכב החומרים של התרופה - פטנט אשר צפוי לפוג ביוני 2008, ותחת זאת היא מבקשת כי יותר לה לשווק את התרופה החל מיוני 2008. לשם כך, טבע תוקפת שלושה פטנטים אשר אמורים לפוג במארס 2017 ומתייחסים לפורמולציה, בטענה כי הם אינם תקפים או שאינם רלוונטיים. טבע תקפה פטנט נוסף אשר פג בדצמבר 2013 ומתייחס לאופן השימוש בתרופה.



הבקשה אותה הגישה טבע, בקשה אשר פרטים ראשונים עליה הופיעו לראשונה ב-TheMarker , כבר לפני כשלושה שבועות, מתייחסת לשיווקם של שלושה מינונים של ה-Effexor XR: מינון 37.5 מ"ג, 75 מ"ג ו-150 מ"ג. בקשה זו הוגשה בהליך של Paragraph 4.



קואן וגארג מבהירים כי עד כה לא הוגשה כל תביעה מצדה של Wyeth, אם כי להערכתם אין ספק כי תביעה שכזו עוד תוגש. להערכתם, החברה הישראלית היא הראשונה לתקוף מוצר זה, כך שבמידה וה-FDA ייענה לבקשתה של טבע, היא תזכה לבלעדיות בשיווק הגירסה הגנרית של התרופה למשך 180 יום. בה בעת, מצינים השניים כי במידה והפטנט העיקרי יישאר בתוקפו, הרי שלתקופת הבלעדיות לא תהיה כל משמעות.



בפייפר ג'פרי מעריכים כי החברה הישראלית תציג ברבעון הראשון של שנת 2003, הכנסות של כ-746 מיליון דולר, כאשר ההכנסות הצפויות לשנת 2003 כולה מסתכמות בכ-3.06 מיליארד דולר. להערכת שני האנליסטים, טבע תציג ברבעון הנוכחי רווח למניה של 48 סנט, והרווח למניה בשנה כולה יגיע ל-1.92 דולרים.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully