וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל - מיכל אופיר, מנכ"לית חברת הילמ"ה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 11:15

מנהלים נבחרים מדברים על האתגרים והדילמות בזמן המלחמה

מיכל אופיר מנכ"לית חברת הילמ"ה. עומר הכהן,
מיכל אופיר מנכ"לית חברת הילמ"ה/עומר הכהן

מיכל אופיר, מנכ"לית חברת הילמ"ה - הייטק למען החברה: "כחברה שמייצרת פתרונות טכנולוגיים לאתגרים חברתיים שעולים מן השטח, נערכנו מיד עם תחילת המלחמה לקליטת בקשות לפיתוח מוצרים במגוון תחומים - בבריאות, ברווחה ובחינוך. עד כה הצלחנו להטמיע כעשרה פיתוחים בסך הכל, כאשר מתוכם מספר פיתוחים שהרמנו מאפס בזמן שיא. יתר הפיתוחים עברו האצת פיתוח משמעותית, בשל הצורך לתת מענה לשעת חירום.

עובדי הילמ"ה עושים לילות כימים על מנת לספק לפצועי המלחמה פתרונות טכנולוגיים שיסייעו להם בתהליך ההחלמה בבתי חולים ובמחלקות השיקום. 'הוספיקול', 'תגיד לי' ו'Daybyday' עברו התאמות ייחודיות על מנת לאפשר לפצועים לתקשר בקלות עם בני המשפחה והצוות הרפואי. כלים אלו מסייעים לפצועים לקבל מענה מיידי לצרכים שלהם ולנהל את תכנית השיקום האישית שלהם במלואה.

במקביל לעשייה בתחום הבריאות, אנו מוספים לפעול בתחום החינוך, עם פרוץ המלחמה פתחנו לטובת תלמידי ישראל, בדגש על תלמידי קו העימות את מערכת "קאפיש" ללימוד אנגלית. מדובר במערכת ייחודית מבוססת בינה מלאכותית, ובה מאגר תכנים באנגלית מבית הג'רוזלם פוסט עם התייחסות ייחודית למצב הרגשי של התלמידים בימים מורכבים אלו.

עם הבנת גודל ומשמעות האירועים של ה-07/10 פיתחנו את פלטפורמת 'קו ראשון' להנצחת סיפורי המלחמה, החוסן לאומי והגבורה לטובת הדורות הבאים. בתחום הרווחה אנו מקדמים שאלונים לזיהוי קדם טראומה ומענים מיידיים לשימור חוסן נפשי,ולראשונה מאז הקמת החברה התחלנו בפיתוח של מוצר הנותן מענה בטחוני חברתי. אנו עמלים בהילמ"ה על ניצחון הרוח, על עשייה חובקת למען אלו הזקוקים לנחמה, ועל מענים שמקלים ולו במעט על אנשים כה רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully