וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורפי וחם: Nespresso משיקה קולקציה עונתית במהדורה מוגבלת

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 10:37

מותג הקפה הבינלאומי Nespresso משיק קולקציה עונתית במהדורה מוגבלת לחווית שתייה חמימה ומענגת בימים הקרים. הקולקציה כוללת 3 תערובות קפה בטעמים חורפיים ומגוון אביזרים ומוצרים להשלמת חווית הקפה

Nespresso משיק קולקציה מיוחדת במהדורה מוגבלת, המותאמת לעונה החורפית. יח"צ,
Nespresso משיק קולקציית קפה לעונה החורפית/יח"צ

תערובות קפה למכונת האורגי'נל

אספרסו קטיפתי - 100% פולי ערביקה המגיעים מהונדורס ואוגנדה עם תווים עציים וארומות של תבלינים וריבה מתקתקה (40 מ"ל). זוהי אחת הפעמים הראשונות בה נעשה שימוש בפולי קפה מהונדורס בתערובות הקפה של נספרסו. דרגת חוזק: 7, מומלץ לשתות כאספרסו וגם בתור לאטה מקיאטו קרמי. המחיר: 27 שקל.

אגוזים מקורמלים - תענוג אמיתי עם תווים מחממים של קרמל ואגוזים (110 מ"ל - לונגו). מורכבת מפולי קפה המגיעים מברזיל וקולומביה. טעם השקדים והקרמל המעודן מתחבר בהרמוניה לתערובת הערביקה הדרום אמריקאית ומייצרת את האווירה החורפית המענגת. כאשר תווי הדגנים של פולי הקפה מברזיל וקולומביה הופכים לאחד עם טעם הקרמל המחמם, מופיעים תווי ביסקוויט וניל ושקדים. מומלץ לשתות כקפוצי'נו לקבלת פינוק טעים וקרמי המשלב טעמי קרמל ושקדים עם מתיקות החלב. המחיר: 27 שקל.

קינמון, הל ותבלינים עונתיים - קפה חורפי המשתלב באופן מושלם עם טעמי יין ותבלינים מענגים של קינמון, ציפורן ועוגת תבלינים בשילוב תערובת בסיס קטיפתית ודגנית (110 מ"ל - לונגו). 100% ערביקה, העשויה מפולי קפה עם מתיקות טבעית מברזיל יחד עם פולי ערביקה שטופה מקולומביה. תערובת הערביקה הדרום אמריקאית מקבלת טעם מתובל וייני, יחד עם טעמי הדרים מורגשים. מומלץ לשתות כקפוצי'נו, ובכך להרגיש את טעמי העוגה המתובלת המורגשים כשהקפה פוגש את החלב. המחיר: 27 שקל.

Nespresso משיק קולקציה מיוחדת במהדורה מוגבלת, המותאמת לעונה החורפית. יח"צ,
Nespresso משיק קולקציה מיוחדת במהדורה מוגבלת, המותאמת לעונה החורפית/יח"צ

תערובות קפה למכונת VERTOU

דאבל אספרסו קטיפתי - תערובת קפה מהונדורס ואוגנדה עם תווים עציים וארומות של תבלינים מתקתקים (80 מ"ל). תערובת זו מדגישה תווי קלייה, תבלינים וארומות עציות ומתקתקות מודגשות, ניתן להרגיש ברמז של פירות בשלים המשתלבים יחד בהרמוניה. דרגת חוזק 7, מומלץ לשתות אותו כאספרסו כפול ו/או כרברסו (הוספת החלב לפני הקפה). הארומות והתווים העציים נשמרים ומתגלה מרירות נעימה המזכירה שוקולד מריר. המחיר: 30 שקל.

אגוזים מקורמלים - תענוג אמיתי עם תווים מחממים של קרמל ואגוזים (230 מ"ל - מאג). תערובת זו מורכבת מ100% פולי ערביקה המגיעים מברזיל, אתיופיה ואמריקה הלטינית, מה שהופך את התערובת הקפה לקרמלית ומענגת, תוך הופעת תווי ביסקוויט, וניל ושקדים. מומלץ לשתות אותו כקפוצ'ינו ו/או כרברסו (מעט חלב לפני הקפה), הוספת החלב לפני הקפה, מה שמדגיש את טעם הקרמל והשקדים עם מתיקות החלב. המחיר: 30 שקל.

קינמון, הל ותבלינים עונתיים - קפה חורפי המשתלב באופן מושלם עם טעמי יין ותבלינים מענגים של קינמון, ציפורן ועוגת תבלינים בשילוב תערובת בסיס קטיפתית ודגנית (230 מ"ל - מאג). 100% ערביקה המגיעים מברזיל, אתיופיה ואמריקה הלטינית. תערובת זו בהשראת יין חם, משקה הנצרך באופן מסורתי בשווקי החורף האירופיים. מומלץ להוסיף נגיעת חלב קר לפני הכנת הקפה, ובכך להרגיש את טעמי העוגה המתובלת כשהקפה פוגש את החלב. המחיר: 30 שקל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
Nespresso משיק קולקציה מיוחדת במהדורה מוגבלת, המותאמת לעונה החורפית. יח"צ,
קולקציה חורפית במהדורה מוגבלת, Nespresso/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully