וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייברסטארטס מתרחבת וממנה את הילה זיגמן לשותפה

29.11.2023 / 16:21

זיגמן מצטרפת לקרן אחרי ששימשה Chief Product Officer של יוניקורן הסייבר Noname Security וניהלה את קבוצות המוצר והפיתוח. חברות הפורטפוליו של סייברסטארטס הגיעו לשווי מצרפי של יותר מ-30 מיליארד דולר וגייסו 3.4 מיליארד דולר במצטבר

שותפי סייברסטארטס. רוני שלף, יוסי זליגר,
שותפי סייברסטארטס/רוני שלף, יוסי זליגר

קרן סייברסטארטס (Cyberstarts) הישראלית, שמנוהלת על ידי גילי רענן, ליאור סיימון ואמילי הית', מכריזה היום על הצטרפותה של שותפה רביעית - הילה זיגמן. הקרן, שמתמקדת בבניית הדור הבא של חברות הסייבר, מנהלת כיום כ-663 מיליון דולר. במסגרת תפקידה, הילה תוביל השקעות ועסקאות מטעם הקרן וכן תספק מעטפת ליווי ותמיכה לחברות הפורטפוליו וליזמים בשלבים מוקדמים ומאוחרים.

מינוייה של זיגמן מחזק את הרוב הנשי בהנהלת הקרן ומוכיח את מחויבותה לגיוון בתעשיית ההייטק.
סייברסטראטס, שהוקמה בשנת 2018, מתמקדת בהשקעה ובתמיכה ביזמים ובחברות בשלבים מוקדמים בתחום אבטחת סייבר. הקרן הפכה בשנים האחרונות לאחת קרנות ההון סיכון המצליחות בעולם, עם מודל ייחודי המגובה בקהילה של יזמים, משקיעים ושותפים (LPs) מהדמויות המובילות בתעשייה. הקרן עוסקת תחילה באיתור צוותי יזמים מוכשרים, ללא רעיון מגובש, ולאחר מכן מובילה ביחד איתם את תהליך 'Sunrise' - במהלכו צוות מנוסה של מומחי סייבר ואנשי טכנולוגיה מסייעים ליזמים לזהות את הבעיות הכואבות בשוק הסייבר העולמי ולפתח את הפתרונות שייתנו להם את המענה הטוב ביותר.

להילה זיגמן ניסיון עשיר ומגוון בתעשיית ההייטק ככלל ובתחום הסייבר - במשך השנים עבדה עם צוותי מחקר ופיתוח, דרך ניהול מוצר ועד פיתוח עסקי ומשאבי אנוש. לפני הצטרפותה לקרן, זיגמן שימשה chief products officer ביוניקורן הסייבר Noname Security, שם הובילה צוותי הפיתוח והמוצר של החברה וניהלה את המטה הישראלי של החברה. לפני כן, עבדה עם צוותי המחקר בחברת NSO; עסקה בבניית כוח האדם בחברות סטארט-אפ שונות כמנהלת פיתוח ארגוני; ושירתה כסרן ביחידה הטכנולוגית של צה"ל, שם הייתה אחראית לבניית כוח האדם ביחידה. בזמנה הפנוי, זיגמן מייעצת לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים ומסייעת בגיבוש רעיונות ובתהליכי התאמת המוצר לשוק.

ההכרזה על מינוייה של זיגמן מגיעה חודשים ספורים אחרי הכרזתה של סייברסטראטס על גיוס קרן הזדמנויות חדשה להשקעות המשך בסך 480 מיליון דולר. הקרן החדשה הביאה את סך הנכסים המנוהלים על ידי סייברסטארטס ל-663 מיליון דולר. עד כה, חברות הפורטפוליו של הקרן הגיעו לשווי מצרפי של 30 מיליארד דולר, עם גיוסים בסך 3.4 מיליארד דולר.

גילי רענן, מייסד Cyberstarts: "להילה ניסיון תפעולי ומוצרי עשיר, עם מסלול קריירה יוצא דופן שמשלב הבנה טכנולוגית עמוקה עם עיסוק מתמשך בזיהוי כישרונות. אנחנו שמחים להרחיב את הפעילות של סייברסטארטס במיוחד עם מינוי ראשון מקרב חברות הפורטפוליו שלנו, על מנת להשקיע בצוותים המוכשרים ביותר ולבנות את הדור הבא של חברות הסייבר החשובות בעולם."

הילה זיגמן, שותפה בקרןCyberstarts : "אני מתרגשת להצטרף לצוות של סייברסטראטס, קרן הון סיכון שאפתנית שמגדירה מחדש את ההשקעות בתחום הסייבר ועולה פעם אחר פעם על הציפיות בשוק. במהלך העבודה ב-Noname Security, הצוות של Cyberstarts הדריך אותנו לאורך כל שלבי הצמיחה של החברה ועזר לנו לשבור את השיאים שהגדרנו לעצמנו פעם אחר פעם. אני שמחה להצטרף לצוות של הקרן ולשתף פעולה עם המוחות המבריקים ביותר בתעשייה, כדי להתמודד עם איומי הסייבר הקריטיים ביותר כיום".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully