וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת SQLINK ממנה את שלי מחרז לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי

30.11.2023 / 10:29

מחרז הוא יזם מוכר בתעשיית הטכנולוגיה ובעל ניסיון רב בפיתוח ואספקה של פתרונות טכנולוגיים לארגונים בעולמות הדאטה והדיגיטל. בין היתר היה שותף בהקמת חברת פיונט וכיהן כמנכ"ל החברה במשך 22 שנה

שלי מחרז. יחצ,
שלי מחרז/יחצ

קבוצת SQLINK, אשר מעניקה קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בעולמות טכנולוגיית המידע, דאטה אנליטיקס ודיגיטל, מודיעה על מינויו של שלי מחרז לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי.

מחרז הוא יזם מוכר בתעשיית הטכנולוגיה ובעל ניסיון רב בפיתוח ואספקה של פתרונות טכנולוגיים לארגונים בעולמות הדאטה והדיגיטל. בין היתר היה שותף בהקמת חברת פיונט וכיהן כמנכ"ל החברה במשך 22 שנה עד אשר נמכרה לחברת מלם תים בינואר 2020. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי של מלם תים וכן היה המייסד והבעלים של חברת קימרה, אשר פיתחה פלטפורמה לשירות בנקאות מאובטח בעולם המטבעות הווירטואליים.

בתפקידו החדש כסמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי של קבוצת SQLINK, יוביל מחרז את כלל הפעילות האסטרטגית של הרחבת עסקי הקבוצה. במסגרת תפקידו, מחרז יהיה אחראי על איתור, ניהול ומימוש עסקאות מיזוגים ורכישות של חברות טכנולוגיות משלימות לפעילות הקבוצה. בנוסף, הוא יוביל מהלכים לחדירה לשווקים ותחומי פעילות חדשים ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת החברות בקבוצה על מנת לפתח את המודלים העסקיים שלהן.

שלי מחרז, סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי בקבוצת SQLINK מסר: ''אני נרגש ומברך על ההזדמנות להצטרף לקבוצת SQLINK כסמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי. SQLINK מהווה שחקנית מפתח בתחום מערכות המידע בישראל, עם מומחיות טכנולוגית חדשנית ומציעה מגוון רחב של פתרונות ללקוחותיה. הכיוונים האסטרטגיים להרחבת פעילות הקבוצה לתחומי ה-AI והאנליטיקה המתקדמת מציבים אותה בחזית חברות הטכנולוגיה בישראל. אני בטוח שבשילוב עם צוות הניהול המקצועי והמוכשר שלה, נוכל יחד לממש את הפוטנציאל העצום ולהוביל אותה להישגים חסרי תקדים, במיוחד באמצעות מיזוגים ורכישות אסטרטגיים המשמשים כמנוע צמיחה חשוב לקבוצה."

תמיר גורן, מנכ''ל קבוצת SQLINK: "אנו שמחים להודיע על הצטרפותו של שלי מחרז להנהלת קבוצת SQLINK כסמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי כחלק מתוכנית הצמיחה האסטרטגית שלנו. אני בטוח כי השילוב בין יכולותיו הטכנולוגיות עם ההבנה העסקית העמוקה שלו יאפשרו לנו למנף עוד יותר את היכולות הטכנולוגיות בקבוצה ותביא אותנו להישגים בשווקים החדשים אליהם אנו מתרחבים כמו בינה מלאכותית, אנליטיקה מתקדמת ואבטחת מידע.''

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully