וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת חינמית לעסקים SAGOLE מציעה ניתוח פיננסי בקליק

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 10:49

בימים בהם עסקים רבים חווים קושי כלכלי משמעותי ולא יכולים להרשות לעצמם להיעזר בשירותי ייעוץ פיננסי, מוצעת מערכת SAGOLE שתחשב עבור כל בעל עסק במדויק את סכום המענק שהוא זכאי לקבל, בזמן אמת ובחינם

השקעה פיננסית בנדל"ן. ShutterStock
מערכת חינמית לעסקים SAGOLE מציעה ניתוח פיננסי בקליק/ShutterStock

מתקדמים לניתוח פיננסי אוטומטי

בתקופה זו, כשעסקים מתקשים לשלם עבור ייעוץ עסקי ושרואי החשבון מצויים בעומס רב מהרגיל, מוצעת לבעלי העסקים, מערכת פיננסית פתרון חינמי שעשוי לסייע להם. SAGOLE (סגולי) היא מערכת ניתוח פרופיל פיננסי ישראלית ראשונה מסוגה, המנגישה לעסקים קטנים ובינוניים בכל תחום את היכולת לבצע ניתוח פיננסי-עסקי באוטומציה מלאה.

זמן קצר לפני יציאת המערכת לשוק המקומי החלה מלחמת חרבות ברזל והמערכת עברה התאמה ייעודית לשעת חירום ומאפשרת מתן כלים חיוניים לתקופת המלחמה בהם: בחינת גובה הנזק בעקבות המלחמה, חישוב אוטומטי של סכום המענק המגיע לעסק, יצירת בקשת הלוואה ושיגורה למספר רב של גורמי מימון וזאת בתוך שניות, בזמן אמת ובחיסכון משמעותי של כוח אדם ומשאבים תפעוליים יקרים.

דוח רווח והפסד סגולי. יח"צ,
דוח רווח והפסד סגולי/יח"צ

הערכת שווי בקליק

המערכת הטכנולוגית SAGOLE מציגה בתוך שניות ספורות את כל נתוני העסק בממשק ניהול נוח ומתקדם באוטומציה מלאה - לדוג' אפיון וניתוח פרופיל פיננסי, חיווי מגמות חיוביות ושליליות, הצגת יחסים פיננסים ואיתנות פיננסית, בחינת פרופיל פיננסי והגדרת תנאי סף או פרמטרים נבחרים לבחינה, הפקת מסקנות פרקטיות לשיפור ושימור וגם פרמטרים נוספים שיצטרפו בעתיד הקרוב כמו הפקת הערכת שווי בקליק, הפקת תכנית עסקית ופרדיקציות עסקיות בקליק, בחינת קבוצת חברות וסנכרון כלל הנתונים במקום אחד נוח ונגיש לכדי דוח מרכז, איתור פעילות אנומלית ו\או חשודה ועוד.

SAGOLE יודעת לקבל מגוון מסמכים פיננסים בפורמטים שונים, ולייצר מהם ממשק ניהול מהיר, נוח ויעיל לבחינת העסק עבור מטרות שונות ומגוונות לרבות בחינת מתן אשראי ומתן שירותים פיננסים נוספים לעסק, ובכך לייתר את מלאכת הניתוח הידנית ואת טעויות האנוש הכרוכות בהזנת הנתונים באופן ידני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
העלאת מסמכים - סגולי. יח"צ,
העלאת מסמכים - סגולי/יח"צ

"פתרון יעיל ל-500 אלף עסקים בישראל"

בעקבות העומס החריג שחל על הרשויות שאחראיות על חלוקת המענקים לעסקים ועל הלוואות לעסקים בערבות המדינה קיימות תקלות וליקויים רבים שבעקבותיהם עסקים רבים לא מקבלים את הסכום המלא לו הם זכאים או תשובות לא מדויקות בנוגע לבקשותיהם עקב טעויות אנוש שנגרמות מעומס שכוח האדם הקיים לא מצליח לענות עליו.

מהחברה נמסר כי: "סגולי עשויה להוות פתרון חדשני לכ-500,000 עסקים בישראל אשר מחזור המכירות שלהם הינו בטווח של 300,000 שקל ועד 400 מיליון שקל, עבורם היא פותחה".

מאחורי המערכת עומדים ירין ברק יועץ פיננסי בכיר ב-12 השנים האחרונות ואיש העסקים והיזם רוני פרפורי, ויחד עם הצוות הטכנולוגי של החברה, סגולי מספקת מענה חדשני ומהיר עבור צרכיו החיוניים של כל עסק בישראל.

סגולי. יח"צ,
פתרון חדשני לעסקים עם מחזור בטווח של 300,000 שקל ועד 400 מיליון שקל, SAGOLE/יח"צ

"פתרון חכם לתחום מיושן"

"הויז'ן שלנו הוא לייצר תו תקן פיננסי חדש בישראל. התחום שלנו כיום מאופיין כמיושן ומסורתי ואין נכון לכעת פתרון חכם ואוטומטי למלאכת הניתוח הפיננסי. הכל ידני וחשוף לטעויות אנוש, צורך שעות רבות, ודורש הבנה פיננסית עמוקה, אומר ירין ברק, מנכ"ל ושותף מייסד.

"אנחנו רוצים להפוך את כל הנושא לפשוט. בין אם אתה בעל עסק או גוף פיננסי, סגולי תקרא עבורך את החומר הרלוונטי ותציג לך כל מה שאתה צריך לדעת על העסק בלחיצת כפתור. מכאן, יש לך כל המידע הנדרש לטובת קבלת החלטה מהירה, יעילה, ונבונה.

מעבר לזה, SAGOLE מאפשרת לייצר בקשת הלוואה מקצועית ומנומקת בשניות ולשתף אותה עם גורם המימון של העסק, אשר תקל על גורם המימון להבין את הסיטואציה ולספק אשראי בסכום הנדרש, בתנאים המתאימים ביותר לעסק, והכי חשוב במהירות".

קישור ל-SAGOLE שפתוחה כעת לשימוש חינמי לכולם עד 30.1.24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully