וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגייסים עם כוכבים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 14:49

מתיו ומלאני ברונפמן. אוהד קב,
מתיו ומלאני ברונפמן/אוהד קב

במתחם צ'יפריאני שבניו יורק נערך בשלישי בערב אירוע התרמה גדול למען נפגעי השבת השחורה של השבעה באוקטובר. נטלי היסטר-אוסטד ומלאני ברונפמן, שתי ישראליות פילנתרופיות החיות על קו ניו-יורק-ישראל, ארגנו ואירחו את האירוע, שבמסגרתו גויסו קרוב לעשרה מיליון דולר אשר יועברו ישירות למשפחות הנפגעים.

במקום הוצב שולחן גדול וריק עם תמונות החטופים. שיתפו בסיפורם מאירוע הטבח: ידין גלמן שנפצע בהתקלות בקיבוץ בארי ולצידו ענת מאיר אלמנתו של דוד מאיר שנפל בקרב וסבין תעסה ששכלה את בעלה גיל ובנה אור בטבח בנתיב העשרה שהגיעה מלווה בשני בניה. ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס הוזמן לשאת דברים.

באמנותי: הזמר עומר אדם שריגש את הנוכחים, והמנטליסט ליאור סושרד שזכה לתשואות. בין הנוכחים: השגריר גלעד ארדן, מתיו ברונפמן, איש העסקים דייויד גוטרמן, ואיש העסקים וחיי הלילה ריצ'י עקיבא. הגיעו כל הדרך מישראל כדי לקחת חלק באירוע: ליאור רז, אדווה דדון, אסי עזר, רותם סלע, חיים אתגר, יעל שלביה והדיג'יי איתי גלו.

ליאור סושרד ונטלי היסטר-אוסטד. אוהד קב,
ליאור סושרד ונטלי היסטר-אוסטד/אוהד קב

השבוע פורסמו בתקשורת אינספור תמונות מרגשות של חטופים ששבו משבי החמאס. במיוחד ריגשו תמונותיהם של הילדים שהגיעו אל בית החולים שניידר.

תמונתה של הילדה אמיליה אלוני בת השש,מחבקת בשמחה בת משפחה, שצולמה על ידי גיא יחיאלי, נגעה באמנית הישראלית המצליחה אורית פוקס. פוקס החליטה לצייר את התמונה והעניקה את הציור כתרומה לבית החולים שניידר. בנוסף תעניק פוקס שתי רפרודוקציות של הציור - האחת למשפחת אלוני והשנייה לצלם יחיאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמיליה אלוני בציור של אורית פוקס. רני לוריא,
אמיליה אלוני בציור של אורית פוקס/רני לוריא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully