וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק קטן? יוזמה נוספת של סופר-פארם למאבק בתופעת האלימות במשפחה

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 18:36

סופר-פארם משיקה מהדורה מוגבלת של תיקי איפור במטרה להגביר את המודעות למאבק באלימות במשפחה. כל תיק איפור מכיל תווית עם המשפט "זה תיק קטן, ולחיות תחת אלימות בבית זה תיק מאוד גדול - אל תסחבי אותו לבד"

סופר פארם נאבקת בתופעת האלימות במשפחה. יח"צ,
תיק קטן? יוזמה נוספת של סופר-פארם למאבק בתופעת האלימות במשפחה/יח"צ

סופר-פארם תמכור בסניפיה סדרת תיקי איפור של המותגLife במהדורה מוגבלת כדי להעלות מודעות לסוגיית האלימות במשפחה כי "גם בימים הכי קשים, אלימות במשפחה זה לא נורמלי".

כל תיק איפור מכיל תווית עם המשפט "זה תיק קטן, ולחיות תחת אלימות בבית זה תיק מאוד גדול. אל תסחבי אותו לבד" לצד הפנייה למידע כיצד לזהות ולהתמודד עם אלימות במשפחה. על כל תווית מופיע גם קוד QR המפנה למידע אודות מוקדי הסיוע שאפשר לפנות אליהם לייעוץ ולעזרה, במתחם תוכן ייעודי באתר סופר-פארם שעוסק במאבק באלימות במשפחה.

ארגוני הנשים בישראל מדווחים על עלייה משמעותית בפניות למוקדי הסיוע, בין אם בשל המצב הבטחוני, ההשלכות הכלכליות, המצב הרגשי, והשלכות נוספות מהתקופה האחרונה.

סופר-פארם נאבקת באלימות במשפחה. יח"צ,
סופר פארם נאבקת בתופעת האלימות במשפחה/יח"צ

תיקי האיפור הם צעד נוסף במהלך החברתי של סופר-פארם, אשר הציבה לה למטרה להיאבק בתופעה של אלימות במשפחה, תחת הכותרת "אלימות במשפחה זה לא נורמלי". סופר-פארם לקחה על עצמה להעלות את מודעות כלל הציבור לסימנים המקדימים ולנורות האזהרה שעשויים להעיד על אלימות בזוגיות או ובמשפחה, ולתת מידע על מה ניתן לעשות ולמי כדאי לפנות.

סדרת תיקי האיפור של Life, הכוללת ארבעה דגמים פרוותיים בצבעי לבן או חום תמכר במהדורה מוגבלת בסניפי סופר-פארם, החל מה- 29.11 ועד גמר המלאי. תיקי האיפור יימכרו במחיר מיוחד של 29.90 שקל על כל קנייה ממגוון מוצרי הביוטי או במחיר: 40-60 שקל, בהתאם לדגם התיק.

למתחם אלימות במשפחה בסופר-פארם אונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully