וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מעולם האופנה: מותגים מציעים קולקציות ופריטים לחורף 2024

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 7:49

האופנה בישראל מושפעת ממזג האוויר ומהטרנדים המובילים בעולם. לכבוד עונת החורף הנכנסת, רכזנו מבזקים מעולם האופנה. בין הפריטים בקולקציות החדשות של עונת החורף מצאנו את הסניקרס של alo, הג'ינס של lee cooper, עיצובים של קורל סימנוביץ', בגדי ספורט צבעוניים ועוד

לי קופר חורף 2024. שי תמיר,
קולקציית הג'ינסים של המותג Lee cooper לחורף 2024/שי תמיר

צבע הג'ינס

המותג Lee cooper משיק קולקציית ג'ינסים לצד פריטים פונקציונאליים אופנתיים עם הפריטים הבולטים לחורף 2024.

בקולקציית הנשים והגברים מבחר מידות וגזרות מדויקות, מסקיני עד אוברסייז, המתאפיינת בפריטי דנים כמו מכנסיים, ג'קטים, חולצות מכופתרות, שמלות ומחוכים, לצד פריטים במראה אלגנטי ויום-יום, כמו חליפות, מעילים, טי-שרטים, דגמ"חים, טרינינגים, בשילוב אפקטים כמו שטיפות, צבעים מונוכרומטיים, הדפסים, טקסטורות וסוגי בד כגון עור, ניילון, סריג ועוד.

קולקציית הג'ינסים - הבסיס והקו המנחה של הקולקציה, אשר ממשיכה את האופי האייקוני למול חידוש מתמיד ועדכניות. קולקציה זו מתבססת על דגמים מבדי לייקרה בעלי שטיפות כהות, גזרות קלאסיות בעלות רגל צמודה, בעיקר מיקוד בגזרת מרטין סלים. בנוסף, קיימים בקבוצה דגמים מבדי ג'וג נוחים במראה ג'ינס. הקבוצה שומרת על האופי של הג'ינסים הקלאסיים המזוהים ביותר עם המותג.

הקבוצה השנייה מתאפיינת בשטיפות בהירות יותר, דגש על אבזור מטאלי חדש ודומיננטי, קרעים ושפשופים. מראה מעודכן יותר אשר שואב השראה מהטרנדים העדכניים ביותר וממה שקורה היום בתצוגות האופנה ועולם הג'ינס, ובאה לידי ביטוי בעיקר בגזרת קולין.

קולקציות נוספת לעונת החורף הקרובה: קולקציה בשחור לבן WHITE& BLACK - הקולקציה הטבעית - NATURE והקולקציה הצבעונית - DIGITAL.

טווחי מחירים לפריטים מקולקציית חורף 24: 129-199 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין

לי קופר חורף 2024. שי תמיר,
המותג Lee cooper משיק קולקציית ג'ינסים בין יתר קולקציות החורף לשנת 2024/שי תמיר

סנונית ראשונה לביגוד של HOKA

במרוצת השנים, המותג HOKA פרץ דרך לא רק בקולקציות הנעלה וספורט נרחבות אלא גם בעולמות הלייף סטייל, עם העמקה והרחבת דגמי השטח והטיולים וכעת גם בעולם ביגוד הספורט וכעת, קולקציית הביגוד האופנתית של מותג נעלי הריצה וההליכה, נוחתת לראשונה בישראל.

קולקציית הביגוד AWAKEN ENERGY של המותג, שהושקה השבוע היא קפסולה צבעונית, אנרגטית, נוחה ופונקציונלית שאינה מוותרת על סגנון אישי וסטייל. הקולקציה מאפשרת לספורטאים חובבי האופנה לשלב בין שתי האהבות שלהם ולקבל לוק ספורטיבי וטרנדי, הכולל ביגוד והנעלה. הקולקציה מורכבת מבגדי אימון ותחרות ומדגמי העל של נעליHOKA בעיצובים תואמים להופעה המלאה.

זוהי סנונית ראשונה של קולקציית הביגוד של המותג, כאשר הקולקציה המלאה צפויה להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2024.

מה בקולקציה? בגדי ספורט מעוצבים, צבעוניים ואנרגטיים לגברים ונשים וביניהם: מעילי רוח, חולצת ריצה, גופית ריצה לנשים, כובעי יוניסקס ומכנסי ריצה קצרים. זאת לצד דגמי הנעליים האייקונים של המותג: MACH X, ROCKET X 2, CLIFTON 9 וBONDI 8- שתואמים בצבעוניות לפריטי הביגוד של הקולקציה ויוצרים סט מושלם. במקביל להשקת הקולקציה, מושק אתר הסחר החדש של NEW RUN, היבואן הרשמי של HOKA בישראל, שעבר מתיחת פנים ומספק נוחות וחוויית משתמש חדשה, קלה וידידותית.

מאיר קנר, מנכ"ל ניו ראן, היבואן הרשמי של HOKA בישראל: "אני נרגש לסיים את שנת 2023, על כל המורכבות שבה, עם כניסתה של הסנונית הראשונה בקולקציית הביגוד שלHOKA לישראל. קולקציית AWAKEN ENERGY מסמלת את העמקת הנגיעה של המותג בארץ, ומהווה את ההשלמה שכל כך הרבה אנשים חיכו לה. לצד הנעליים הנוחות, המקצועיות והאיכותיות, מגיעה כעת הקולקציה הצבעונית והאנרגטית שמבטאת את הבולטות והמצוינות בכל אחד ואחת".

את פריטי המותג ניתן להשיג בחנויות הקונספט של HOKA במתחם מנדרין ובקניון M הדרך, אצל ניו ראן היבואן הרשמי של HOKA, באתר ובחנויות נבחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מכנסי ריצה קצרים לגברים ולנשים חולצת ריצה לגברים גופיית ריצה לנשים וכובע. יחצ hoka,
מכנסי ריצה קצרים לגברים ולנשים חולצת ריצה לגברים גופיית ריצה לנשים וכובע/יחצ hoka

עונה רביעית עם סימנוביץ'

אחרי שלוש קולקציות מוצלחות, אתר האופנה הישראלי TERMINAL X משיק קולקציה רביעית עם הדוגמנית הבינלאומית קורל סימנוביץ'. הקולקציה שתושק במסגרת המותג המשותף TERMINAL X CORAL SIMANOVICH, תכלול פריטים ייחודיים שעוצבו על ידי TERMINAL X יחד עם סימנוביץ', ולוקחת השראה מהטרנדים שזוהו לאחרונה בעולם האופנה.

הקולקציה המשותפת עוצבה במסגרת הקונספט החדשני ש-TERMINAL X מוביל בישראל, בו הוא מייצר פריטי קפסולה וקולקציות אופנה במהדורה מוגבלת, בשיתוף פעולה עם סלבס ומובילות דעה שיש להן סטייל ייחודי. זאת כחלק מערכי החדשנות, המובילות והאופנה הייחודית שהאתר מקדם בשנים האחרונות.

סימנוביץ' היא דוגמנית מובילה בתחום האופנה, ומסוקרת ברמה הבינלאומית בבחירות הסטייל שלה. על כן, הקולקציה החדשה, הגזרות ובחירת הצבעים, מתבססים על טעמה האישי של סימנוביץ' יחד עם מעצבות האופנה של TERMINAL X. בשנים האחרונות היא מתגוררת בברצלונה יחד עם בעלה הכדורגלן סרג'יו רוברטו ושני ילדיהם, ועל כן גם צילומי הקמפיין לקולקציה הרביעית עם TERMINAL X התקיימו בעיר מגוריהם.

הקולקציה החדשה והחורפית של מותג TERMINAL X CORAL SIMANOVICH מתאפיינת בצבעוניות מונוכרומטית לחורף הישראלי בגוונים של חום, כחול, שחור ונגיעות של צבעי פסטל. בין הפריטים ניתן למצוא מכנסי דגמ"ח, חצאית מיני קרגו, ג'קט בומבר דמוי עור ומעיל טרנץ' מצמר.

טווח מחירים לפריטי הקולקציה: 120-350 שקל. הקולקציה זמינה לרכישה באתר האופנה TERMINAL X, ניתן להזמין במשלוח מהיר ואפשרות של החזרה והחלפה עם שליח עד הבית.

קולקציה חדשה לטרמינל איקס עם קורל סימנוביץ'. andres leon,
קולקציה חדשה לטרמינל איקס עם קורל סימנוביץ', טווח מחירים לפריטי הקולקציה: 120-350 שקל./andres leon

רואים pie pie

המותג KAWAYAN אותה יצרה המעצבת והאמנית ענת חפץ חוגג שנתיים ומתחדש במסגרות משקפי ראייה ושמש מקוריים בקו ייצור מינימליסטי, עם 30 יחידות מכל דגם, בלבד.

לדברי המעצבת: "תהליך העיצוב והיצור היה מורכב שכן התחום אינו בנוי לייצור בהיקפים קטנים. בשלב הראשון ייצרנו שני דגמים יפהפיים, דגם PIE PIE עם מסגרת מתכתית מוכספת או שחורה ודגם LIN LIN משקפי שמש אצטט ידידותיים לסביבה עם עדשות ZEISS איכותיות בשחור מבריק, מט, שקוף או מנומר עדין".

משקפי השמש והראיה של KAWAYAN מתאפיינים בטוויסט ייחודי והם מתאימים לאנשים שאינם הולכים בתלם", מוסיפה המעצבת. "המשקפיים הם עוד צעד בבניית המותג האישי שלי KAWAYAN כמותג לייף סטייל הכולל לעת עתה בגדים, תכשיטים ,כובעים, צעיפים, כלים ועכשיו גם מסגרות משקפיים ואנחנו רק בתחילת המסע".

בתמונה משקפיים מדגם pie pie: המחיר: 950 שקל כולל קופסא מהודרת קשיחה, דמוית עור עם סגירת מגנט. ניתן להשיג בסטודיו KAWAYAN, רחוב הורדים 19, סביון.

משקפיים kawayan דגם pie pie. 950 שקל. מירי דוידוביץ,
משקפיים kawayan דגם pie pie. המחיר: 950 שקל/מירי דוידוביץ

alo סניקרס

במקביל להשקה בחנויות ובאתר האמריקאי, מותג האקטיב הנחשק alo yoga משיק גם בישראל את קולקציית הסניקרס המקצועית והיוקרתית לנשים וגברים, נעליים טבעוניות בגוונים של לבן על לבן ושחור לבן לנשים וגברים.

הסניקרס מותאמות לפעילות ספורטיבית כמו ריצה, הליכה או חדר כושר והן מצוידות בעקב מוגבה ולשונית קצרה, ליצירת מראה קז'ואל אופנתית ויומיומי.

המחיר 835 שקל. טווח מידות: לבן על לבן , 36-45, שחור לבן 36-46. להשיג בחנויות alo yoga קניון TLV, קניון רמת אביב וחנות סטורי כיכר דיזינגוף 94 תל אביב

אלו יוגה סניקרס לגברים ולנשים, המחיר 835 שקל. יח"צ חו"ל,
אלו יוגה סניקרס לגברים ולנשים, המחיר 835 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully