וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווה הפיצויים לעסקים בכל הארץ יוארך לדצמבר

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 17:02

עם זאת, פיצוי לחודש נובמבר לבעלי העסקים בטווח 7-40 ק"מ מהגבול טרם אושר; סמוטריץ': "יש קמפיין שקרי פופוליסטי נגד התקציב בגלל שנאת חרדים, אתם אנשים קטנים וסכסכנים, נתתם פי כמה וכמה לתומכי טרור"

בווידאו: בצלאל סמוטריץ': "קיבלתי החלטה על מדיניות כלכלית רחבה"/ערוץ הכנסת

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיע כי מתווה הפיצוי לעסקים בכל הארץ יוארך לחודש דצמבר. ההחלטה טעונה אישור ועדת הכספים. לפי הודעתו של סמוטריץ', ההחלטה התקבלה לאחר דיון מעמיק שהתקיים היום במשרד האוצר.

שר האוצר הודיע על הארכת התקנות לפיצוי בחודש דצמבר בכל הארץ, אבל רק ביום שלישי יתקיים דיון על המשך מתווה פיצוי לחודש נובמבר, שכבר חלף, ליישובים במרחק של 7-40 קילומטר, אלה שנפגעו בצורה קשה בגלל המלחמה, בשל קרבתם אל הגבול הדרומי והצפוני.

סמוטריץ' קרא במליאת הכנסת לאשר את תקציב המדינה. בנושא הטענות לתקציב מוטה אשר גם בימים אלה מעדיף צרכים קואליציוניים על צרכי המדינה אמר סמוטריץ' כי "יש פה תקציב מצוין של אחריות לאומית ומקצועית, מדיניות מרחיבה ואתם אנשים קטנים שמסכסכים בין החרדים לחילונים, אתם תקועים בשישי לאוקטובר".

סמוטריץ' במליאת הכנסת. ערוץ הכנסת, צילום מסך
סמוטריץ'. "אתם תקועים בשישי באוקטובר"/צילום מסך, ערוץ הכנסת

עוד אמר כי "זה קמפיין שקרי פופוליסטי, תפסיקו עם הפופוליזם המקושקש, יש בתקציב המון דברים טובים. מי שמצביע נגד מצביע נגד הבריאות והרווחה. נתתם פי אלף בממשלה הקודמת שאתם הקמתם למנסור עבאס ולרע"ם". אתם לא מתביישים להצביע נגד התקציב הטוב והאחראי הזה ומבחינתכם שהמפונים יישנו על מזרונים.

"תקציב כל כך טוב ואתם לא מסוגלים להתגבר על שנאת החרדים שלכם, נתתם פי כמה וכמה לתומכי הטרור, אני מתגאה בתקציב הזה. הציבור הישראלי יראה אתכם מצביעים נגד תקציב טוב ואחראי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רועי כהן, נשיא ארגון העצמאים להב, ועדת הכספים 23/10/23. נועם מושקוביץ' דוברות הכנסת,
כהן. "מצפה ששר האוצר יודיע בהקדם על הארכת התקנות לפיצוי יישובים במרחק של 7-40 ק"מ"/נועם מושקוביץ' דוברות הכנסת

קבלת ההחלטות התמוהה, שמתעדפת את העסקים בכל הארץ, על פני העסקים שנפגעו ישירות מהמלחמה ועדיין מאוימים בירי, מעלה את חמתו של רועי כהן, נשיא להב. "חבל ששוב מתקבלות החלטות באיחור, שמסבות נזק רב, וחוסר ודאות כלכלית, שגורמות לעסקים לקבל החלטות במצב של חוסר אונים, בגלל קהות החושים של האוצר.

"בנוסף, הייתי מצפה ששר האוצר יודיע בהקדם על הארכת התקנות לפיצוי יישובים במרחק של 7-40 ק"מ, גם לחודשים נובמבר ודצמבר, דבר שלא נעשה עד לרגע זה ממש. עליו לזכור, שבעלי העסקים הם לא קוסמים, ואין להם שפנים בכובע ולכן מצופה ממנו, לתת להם וודאות כלכלית בעת המלחמה ולא לקבל החלטות שהן שליפות מהמותן בעיתוי מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully