וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרגיה מתחדשת ל-10 שנים: אלקטרה פאוור תספק חשמל ירוק למלונות דן

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 11:07

במסגרת הסכם שנחתם בין השתיים, 'אלקטרה פאוור' תספק לרשת מלונות דן, חשמל ירוק ממקורות של אנרגיה מתחדשת בהיקף של עד 75% מצריכת החשמל של כל הרשת למשך 10 שנים, בעסקה המוערכת ב-300-350 מיליון שקל

אנרגיה ירוקה. ShutterStock
במסגרת הסכם שנחתם בין השתיים, אלקטרה פאוור תספק חשמל ירוק לרשת מלונות דן למשך 10 שנים/ShutterStock

כחלק מהחזון של רשת מלונות דן לשמירה על איכות הסביבה, כדור הארץ והפחתת פליטות גזי החממה, היא יוצאת במהלך ירוק משמעותי, במסגרתו, חתמה על הסכם ארוך טווח (למשך 10 שנים), לרכישת חשמל ירוק מחברת אלקטרה פאוור. בעקבות המהלך, מלונות דן תהפוך לרשת המלונות הראשונה בישראל להסב את מרבית צריכת החשמל שלה לאנרגיה ממקורות אנרגיה מתחדשים.

במסגרת ההסכם שצפוי להיכנס לתוקף ב-1/3/24, מלונות דן תרכוש מאלקטרה פאוור חשמל ירוק בסדר גודל של עד 75% מצריכת החשמל של כל הרשת בעסקה המוערכת בכ-300-350 מיליון שקל.

טקס החתימה נערך במשרדי חברת דן בתל אביב בנוכחות שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן, רון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן, חן מלמד מנכ"ל אלקטרה פאוור ועמית פרגמנט משנה למנכ"ל אלקטרה פאוור.

עמית פרגמנט, משנה למנכ"ל אלקטרה פאוור, חן מלמד מנכ"ל אלקטרה פאוור שלומי טחן מנכ"ל מלונות דן ורון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן
.. רשת מלונות דן,
עמית פרגמנט, משנה למנכ"ל אלקטרה פאוור, חן מלמד מנכ"ל אלקטרה פאוור שלומי טחן מנכ"ל מלונות דן ורון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן/רשת מלונות דן

רון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן מסר: "רשת מלונות דן פועלת רבות למען קידום אנרגיית ברת קיימא, שמירה על איכות הסביבה, הפחתת פליטות גזי חממה והסבת צריכת החשמל שלנו למקורות ירוקים, סביבתיים ונקיים יותר. בהתאם למגמה במשק הישראלי החלטנו להוביל מהלך משמעותי של התקשרות עם אלקטרה פאוור, חברה מובילה בתחומה, המספקת חשמל ירוק ממקורות אנרגיה מתחדשות שתספק לנו 75% מצריכת החשמל של כל הרשת.

אנו גאים להפוך לרשת המלונות הראשונה בישראל שמתקשרת בהסכם מסוג זה, שיאפשר לנו להסב את מרבית צריכת החשמל של הרשת לחשמל 'ירוק' וגם יאפשר הפחתה משמעותית בעלויות החשמל השנתיות של הרשת."

עמית פרגמנט, משנה למנכ"ל אלקטרה פאוור מסר: "אנחנו גאים להיות ספק החשמל של רשת מלונות דן ומודים להם על שבחרו בנו. זוהי עסקה משמעותית עבורנו כחלק ממימוש האסטרטגיה והחזון העסקי של החברה להיות אחת מהחברות המובילות לאספקת חשמל למשקי בית ולקוחות אסטרטגיים בישראל.

אלקטרה פאוור, לשעבר סופרגז הוקמה ב-1953 והינה זרוע האנרגיה של קבוצת אלקו. החברה עוסקת בין היתר באספקת חשמל, גז טבעי, גפ"מ, אגירת אנרגיה, ייזום מערכות קוגנרציה ועוד. חברה ציבורית נסחרת בבורסת תל אביב ומשרתת כ-400 אלף לקוחות בישראל.

מלונות דן יוצגה בהסכם על ידי עורכי הדין גל רוב ועידו פורת ממשרד אולגן רוב ושות', עורכי דין ועל ידי עורכי הדין דנה פירון ואמיליה קסלמן כץ מטעם פירון ושות'. אלקטרה POWER יוצגה על ידי עורך הדין עמית קריספין ממשרד KRB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully