וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת לאנרגיה ירוקה: מלונות דן חתמה על הסכם עם חברת אלקטרה פאוור

4.12.2023 / 14:51

במסגרת ההסכם, מלונות דן תרכוש מאלקטרה פאוור חשמל ירוק בהיקף של עד 75% מצריכת החשמל של כל הרשת למשך 10 שנים, בעסקה המוערכת ב-300-350 מיליון שקל

מלון רות צפת מרשת מלונות דן. דניאל לילה,
מלון רות צפת מרשת מלונות דן/דניאל לילה

רשת מלונות דן במהלך ירוק משמעותי: מלונות דן חתמה על הסכם עם חברת אלקטרה פאוור במסגרתו תספק לרשת חשמל ירוק ממקורות אנרגיות מתחדשות.

כחלק מהחזון של מלונות דן השם דגש על אנרגיית ברת קיימא, איכות הסביבה והפחתת פליטות גזי החממה ושמירה על כדור הארץ החליטה החברה לצאת להליך לבחירת ספק לרכישת חשמל ירוק המיוצר ממקורות אנרגיות מתחדשות. לאחר ביצוע ההליך בחרה הרשת בהצעתה של חברת אלקטרה פאוור.

במסגרת ההסכם, מלונות דן תרכוש מאלקטרה פאוור חשמל ירוק בסדר גודל של עד 75% מצריכת החשמל של כל הרשת למשך 10 שנים, בעסקה המוערכת בכ300-350 מיליון ₪. ההסכם צפוי להיכנס לתוקף ב-1/3/24.

בעקבות המהלך, מלונות דן תהפוך לרשת המלונות הראשונה בישראל להסב את מרבית צריכת החשמל שלה לאנרגיה ממקורות מתחדשים.

במסגרת טקס חתימה שנערך במשרדי חברת דן בתל אביב, נכחו שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן, רון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן, חן מלמד מנכ"ל אלקטרה פאוור ועמית פרגמנט משנה למנכ"ל אלקטרה פאוור. הצדדים חתמו על הסכם התקשרות למשך תקופה של 10 השנים הקרובות.

רון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן מסר: "רשת מלונות דן פועלת רבות למען קידום אנרגיית ברת קיימא, שמירה על איכות הסביבה, הפחתת פליטות גזי חממה והסבת צריכת החשמל שלנו למקורות ירוקים, סביבתיים ונקיים יותר. בהתאם למגמה במשק הישראלי החלטנו להוביל מהלך משמעותי של התקשרות עם אלקטרה פאוור, חברה מובילה בתחומה, המספקת חשמל ירוק ממקורות אנרגיה מתחדשות שתספק לנו 75% מצריכת החשמל של כל הרשת. אנו גאים להפוך לרשת המלונות הראשונה בישראל שמתקשרת בהסכם מסוג זה, שיאפשר לנו להסב את מרבית צריכת החשמל של הרשת לחשמל 'ירוק' וגם יאפשר הפחתה משמעותית בעלויות החשמל השנתיות של הרשת."

עמית פרגמנט, משנה למנכ"ל אלקטרה פאוור מסר: "אנחנו גאים להיות ספק החשמל של רשת מלונות דן ומודים להם על שבחרו בנו. זוהי עסקה משמעותית עבורנו כחלק ממימוש האסטרטגיה והחזון העסקי של החברה להיות אחת מהחברות המובילות לאספקת חשמל למשקי בית ולקוחות אסטרטגיים בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully