וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן אקספרס מציגה עליה מרשימה במכירות אונליין בישראל

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 15:48

מניתוח הנתונים שקיימה אמריקן אקספרס על מכירות אונליין בחודש נובמבר בקרב צרכנים בישראל, ניכר כי השנה קנינו יותר מאתרים מקומיים. 61% ממחזור המכירות אונליין באתרים בארץ לעומת 53% בשנה שעברה. מנכ"ל אמריקן אקספרס: "נמשיך לייצר יוזמות התומכות במשק הישראלי"

מני כהן מנכ"ל אמריקן אקספרס. זאביק דרור יחסי ציבור,
מני כהן מנכ"ל אמריקן אקספרס: "נמשיך לייצר יוזמות התומכות במשק הישראלי"/זאביק דרור יחסי ציבור

אמריקן אקספרס בישראל חושפת נתונים מהמכירות בחודש נובמבר ומציגה כי הישראלים עברו לקנות כחול לבן. הנתונים מצביעים על עליה בנתח המכירות שתופסות רכישות מאתרים מקומיים (61%) בהשוואה לשנה שעברה (53%).

בענף המסעדות ובתי הקפה - מהשוואה בין התאריכים 01/11/22-19/11/22 מול 01/11/23-19/11/2, ניכרת ירידה של 17% במחזור וירידה של 16% בכמות עסקאות. סכום עסקה ממוצעת נשאר זהה.

שלושת השבועות הראשונים של נובמבר 2023 מראים שההוצאה של לקוחות אמריקן אקספרס במסעדות לא ירדה לעומת התקופה המקבילה ב- 2022, אך יש פחות מסעדות פתוחות, פחות חשק ומצב רוח לצאת ולבלות. הביקוש במסעדות לדברים בסיסיים, מהירים ונגישים.

מני כהן, מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל: "אנו גאים להיות חלק מרכזי התומך ומעודד צריכה כחול לבן יחד עם לקוחותינו, אשר עולה מהנתונים כי אכן בחרו לקנות השנה בעסקים מקומיים ישראלים. דווקא בתקופה הקשה שעוברת עלינו בישראל, אנו כחברה נדאג להמשיך לייצר יוזמות התומכות במשק הישראלי ולהעניק ללקוחותינו הטבות ייחודיות עם ערך מוסף".

קנינו יותר אונליין ישראלי - 61% מסך מחזור האונליין היה באתרים בארץ לעומת 53% בשנה שעברה. יח"צ,
קנינו יותר אונליין ישראלי - 61% מסך מחזור האונליין היה באתרים בארץ לעומת 53% בשנה שעברה/יח"צ

שומרים על יציבות המשק

התמיכה של אמריקן אקספרס ישראל בכלכלה הישראלית באה לידי ביטוי בפרויקטים ייעודיים לחיזוק ושמירה על יציבות המשק במגוון תחומים וקטגוריות. למשל כמו הטבות על תשלום בעסקים ישראלים, הטבות קאשבק כפולות, צבירת נקודות ועוד.

בענף המסעדות יזמה אמריקן אקספרס ישראל את המיזם הקולינרי COMFORT ZONE with American Express כחלק ממנו היא מארחת סדרה של ערבים מיוחדים, אשר מתקיימים במסעדות שהתגייסו לחזית המאמץ האזרחי, האכילו וסייעו לחיילים ומפונים. המיזם נולד מתוך רצון ומטרה להמשיך ולתמוך בעסקים ולחבק בחזרה את המסעדות והקולינריה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully