וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון חברת תעבורה ימית חיפה בחר במוטי ווטרו לתפקיד מנכ"ל החברה הממשלתית

4.12.2023 / 15:16

ווטרו בעל ניסיון עשיר בעבודה בתפקידים בכירים בחברות העסוקות בתשתיות תחבורתיות במגזר הציבורי. כיהן כמנהל פרויקט רכישת נמל חיפה בקבוצת מספנות ישראל, כסמנכ"ל הכספים של רכבת ישראל, וקודם לכן כסמנכ"ל כלכלה, כספים, רכש ולוגיסטיקה בנמל חיפה

מוטי ווטרו. יחצ,
מוטי ווטרו/יחצ

דירקטוריון חברת תעבורה ימית חיפה בחר במוטי ווטרו (61) לשמש כמנכ"ל החדש של החברה, לאחר הליך מכרז פומבי שהתנהל בחודשים האחרונים. המינוי אושר על ידי השרים רגב ואמסלם והוא החל את עבודתו בחברה.

ווטרו בעל ניסיון עשיר בעבודה בתפקידים בכירים בחברות העסוקות בתשתיות תחבורתיות במגזר הציבורי. כיהן כמנהל פרויקט רכישת נמל חיפה בקבוצת מספנות ישראל, כסמנכ"ל הכספים של רכבת ישראל, וקודם לכן כסמנכ"ל כלכלה, כספים, רכש ולוגיסטיקה בנמל חיפה. בעברו הוא שימש כמנהל מחוז הצפון של קופת חולים לאומית וכמנכ"ל CPC בארה"ב העוסקת בדלק ואנרגיה.

מ"מ מנכ"ל חברת נמלי ישראל, טיקו גדות, מסר כי "מוטי ווטרו הוא אדם בעל ניסיון עשיר ומשמעותי בתפקידי ניהול בכירים בעולם התשתיות הישראלי. המרחב הנמלי בחיפה מרובה בשחקנים ואנחנו נמדדים ביכולות שלנו להעניק שירותים שיאפשרו לכלל הנמלים במרחב לפעול ביעילות לטובת המשק וכן בתחרות שמסייעת להפחתת יוקר המחייה בישראל. אנו בטוחים כי מוטי יתמודד עם האתגרים הרבים של החברה בעת הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully