וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרומת הענק של הפילנתרופ הקנדי-ישראלי: "אנחנו כאן כדי להישאר"

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 17:13

סילבן אדמס תרם 100 מיליון דולר לאוניברסיטת בן גוריון שאיבדה 82 סטודנטים ועובדים במלחמה

סילבן אדמס איש עסקים ופילנתרופ חיזוק התדמית הגלובלית של ישראל. מארק ישראל סלם,
אדמס. "האוניברסיטה העניקה חיים לחזון של בן גוריון"/מארק ישראל סלם

סילבן אדמס, איש העסקים והפילנתרופ הקנדי-ישראלי, העניק תרומה של 100 מיליון דולר לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. כספי התרומה של אדמס נועדו עבור תוכנית נרחבת שמטרתה קידום החינוך ושיפור החיים הסטודנטיאליים בין כותלי הקמפוס, לצד חזון של בנייה מחדש וחיזוק הדרום, החשובים במיוחד לאור טבח ה-7 באוקטובר. באותה שבת שחורה איבדה אוניברסיטת בן-גוריון 82 איש מבניה, ביניהם סטודנטים, אנשי צוות, חברי סגל ובני משפחותיהם.

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב (BGU) ואגודת הידידים של אוניברסיטת בן-גוריון בקנדה (BGU Canada) מתכוונות לנצל תרומה זו עבור שיקום הנגב, לאור חזונו של ראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן-גוריון. עם שלושה קמפוסים הממוקמים בבאר שבע, שדה בוקר ואילת, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב היא המעסיק הגדול ביותר באזור זה של ישראל.

פרופ' דניאל חיימוביץ', נשיא אוניברסיטת בן גוריון. דני מיכלס, אוניברסיטת בן גוריון,
חיימוביץ. "התרומה תסייע לנו לשקם ולחזק את הנגב"/דני מיכלס, אוניברסיטת בן גוריון

לדברי אדמס, "לאחר טבח ה-7 באוקטובר, חשוב לחזק את הדרום של ישראל כדי להבטיח את ביטחון תושביו, וכדי לבנות מחדש את החיים בנגב. לראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, דוד-בן גוריון, היה חזון: הוא הבין שהנגב הוא הלב הפועם של ישראל, ומהווה את מקור צמיחתה ועתידה של המדינה. אנו אומרים לאויבינו ולעולם כולו שאנחנו כאן כדי להישאר. לכן, מאמץ חיזוק ובניית הנגב חשוב עכשיו יותר מתמיד. עלינו לוודא שהמדבר והנגב יישארו כמקור הכוח לעתידה של ישראל, למרות הטבח הנורא שחווה עמנו, רק לפני 58 ימים. אוניברסיטת בן-גוריון, השוכנת בבירת הנגב, העניקה חיים לחזונו של דוד בן-גוריון - חזון הפרחת השממה. אני גאה להעניק תרומה זו לאוניברסיטת בן גוריון, שהיא עמוד תווך חשוב עבור מדינת ישראל".

"אנו מודים לקרן משפחת סילבן אדמס על המחויבות האדירה עבור עתיד הנגב בכלל ואוניברסיטת בן-גוריון בפרט", אמר נשיא אוניברסיטת בן גוריון, פרופסור דניאל חיימוביץ. "תרומה זו תעזור לנו לסלול את הדרך קדימה עבור קהילת האוניברסיטה, ותסייע לנו לשקם ולחזק את הנגב, ביחד. אנו עוברים לשלב הבא, תוך התמקדות במספר תחומי השפעה מרכזיים, ביניהם: עתיד הנגב ומדינת ישראל, טכנולוגיות עתיד, שינויי אקלים, קיימות ואיכות הסביבה, ובריאות גלובלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully