וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סיגלט מונה למשנה למנכ"ל אתר הדרושים לצעירים 'סחבק'

5.12.2023 / 11:31

'סחבק', אתר הדרושים לצעירים המוביל בישראל מקבוצת AllJobs, הודיע על מינויו של אייל סיגלט, ששימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל המכירות בחברת 'דרושים IL'

אייל סיגלט. יחצ,
אייל סיגלט/יחצ

אייל סיגלט מונה למשנה למנכ"ל אתר הדרושים לצעירים 'סחבק'. סיגלט נכנס לתפקידו לאחרונה ויוביל בסחבק את כל תחום המכירות והפיתוח העסקי. לסיגלט (נשוי + 2), יש תואר ראשון במנהל עסקים ובתפקידו הקודם, לפני דרושים, ניהל את מחלקת המכירות והמטה ב"שטראוס מים".

סחבק, שבניהול השותף-מייסד אדם ברקת, הוקם בשנת 2018, ותוך פרק זמן קצר הפך לאתר הדרושים לצעירים המצליח בישראל. במהלך 2021 נרכש על ידי קבוצת AllJobs ומאז המשיך לבצר את הדומיננטיות שלו במשק הישראלי.
באתר למעלה מחצי מיליון צעירים רשומים, והוא מהווה כיום מקור גיוס כוח אדם משמעותי למאות חברות מובילות במשק הישראלי, בהן: קבוצת FOX, סלקום, ZARA, הראל ביטוח ופיננסים, קבוצת אלקטרה, רשת ישרוטל, איקאה, קסטרו ועוד.

אדם ברקת, מנכ"ל סחבק, מסר: "אני מברך ושמח על הצטרפו של אייל, שהינו מנהל מוערך ומנוסה מאוד בתחום הדרושים בישראל ובפלטפורמות גיוס דיגיטליות בפרט. הרקורד שלו מדבר בעד עצמו ואני בטוח שיחד עם הצוות המוכשר שלנו הוא יוביל אותנו להישגים משמעותיים וימשיך את מגמת הצמיחה של החברה".

אייל סיגלט, המשנה למנכ"ל הנכנס, מסר: "מאז הקמתו סחבק הפך למותג המוביל בתחום גיוס הצעירים בישראל. אמנם הכרתי את החברה ומאוד הערכתי את פועלה, אך רק כאשר נחשפתי מקרוב לפעילות ולתוכניות שלהם ידעתי שאני רוצה להיות כאן. אני נרגש מהזכות שניתנה לי להצטרף לפרויקט מבטיח שכבר הציג תוצאות מוכחות וצבר נוכחות מרשימה בזמן קצר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully