וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית התשלומים Paypal משקיעה עשרות מיליונים בסטארט אפ ישראלי

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 10:15

הסטארט אפ הישראלי Mine העוסק בהגנה על פרטיות גייס 30 מיליון דולר מענקיות אמריקאיות שביניהן Paypal; נערכים לגיוס עשרות מפתחים

מייסדי Mine מימין לשמאל: קובי ניסן, גל רינגל וגל גולן. mine,
מייסדי Mine מימין לשמאל: קובי ניסן, גל רינגל וגל גולן/mine

בשורה אופטימית בתקופה לא פשוטה הגיעה מכיוונה של חברת הסטארט-אפ הישראלי מיין (Mine), שמפתחת פתרונות B2C ו-B2B בתחום של פרטיות והגנת המידע ומודיעה על גיוס בסך 30 מיליון דולר במסגרת סבב B. הגיוס נעשה בהובלת קרן Battery Ventures וקרן ההשקעות של ענקית התשלומים Paypal ובצירוף קרן חדשה, זרוע ההשקעות של ענקית הביטוח האמריקאית Nationwide.

לגיוס זה הצטרפו כל משקיעי הסבבים הקודמים שביניהם ניתן למצוא את קרן ה-AI של גוגל, Gradient Ventures, הקרנות Headline Ventures, MassMutual Ventures וכן Battery Ventures ו-Saban Ventures. בין 150 הלקוחות המשלמים הראשונים בחברה ניתן למצוא את Redit, HelloFresh, Fender, Guesty, Snappy and Data.ai.

ההון שגויס יספק את צורכי החברה בשנים הקרובות ויסייע במאמצי ההתרחבות הגלובלית של פלטפורמת ה-B2B של החברה - MineOS. החברה נערכת לגייס עשרות מפתחים, אנשי QA ו-ML בישראל שירצו להרחיב את הפלטפורמה של החברה לתחומים חדשים, וכן להוביל פיתוח טכנולוגיות חדשות בחזית שוק ה-DATA.

סקוט טובין, שותף בבטרי וונצ'רס שהובילה את סבב הגיוס, מציין: "השקענו ותמכנו ב-Mine באופן משמעותי מתחילת דרכה של החברה. ההשקעה הנוכחית שלנו ב-Mine היא הבעת אמון בגישה החדשנית של הצוות להעצמת ארגונים ברחבי העולם במאמצי הפרטיות שלהם במודל no-code ואוטומטית לחלוטין. אנו מצפים לראות את המשך הצמיחה והובלה שלהם על השוק".

מנכ"ל Mine, גל רינגל: "הגיוס הושלם בשבוע השני של חודש אוקטובר, שבוע לתוך פרוץ המלחמה. למרות המצב הקשה בשווקים הפיננסיים, מאז מרץ אשתקד, ניהלנו את החברה בצורה קפדנית, תוך הורדת ההוצאות החודשיות לצד הגדלה משמעותית של ההכנסות לקצב של מיליוני דולרים, מה שאפשר לנו להגיע למטריקות שעניינו משקיעים רבים וגידול של פי 4 בהכנסות. אנחנו שמחים לעבוד עם מאות חברות ברחבי העולם, לעזור להן למפות ולנהל בצורה אוטומטית את כל המערכות והמידע שבשימוש הארגון ולעזור להן לעמוד בתקני אבטחה ורגולציות פרטיות שונות".

צוות מיין. אוהד דיין,
צוות מנצח: הסטארט-אפ הישראלי מיין (Mine) מגייס 30 מיליון דולר בסבב B/אוהד דיין

Mine הוקמה בתחילת 2019 ומעסיקה כ-35 עובדים במשרדיה בתל אביב, בארה"ב ובגרמניה. מייסדי החברה הם גל רינגל (מנכ"ל), גל גולן (CTO) וקובי ניסן (CPO). החזון של החברה מהיום הראשון, הוא להנגיש זכויות פרטיות לשני צידי המגרש, האזרחים והחברות.

בשנתיים האחרונות, התחדד חזון החברה סביב מוצר ה-B2B שלה שנקרא MineOS ומטרתו לספק לחברות One Source of Truth לכל המערכות שהן משתמשות בהן והמידע שהן מחזיקות שם. תהליך זה נקרא Data Mapping והוא אבן הבניין החשובה ביותר שמשרתת כבסיס לצוותים רבים בכל ארגון: הצוות המשפטי, צוות הפרטיות, צוותי הדאטה השונים, צוותי פיתוח, IT ואבטחה.

היכולת ליצר מפה של מערכות ומידע המתעדכנת באופן שוטף היא קריטית ו-Mine הצליחה לבנות טכנולוגיה שעושה את זה ללא קוד (no-code) ועם coverage גילוי מאד גבוה, ובכך מעניקה תמונת מצב רחבה ושקופה. הפלטפורמה של MineOS מאפשרת לארגון להתנהל בצורה מהירה ויעילה יותר בתחום הדאטה והפרטיות, וכך גם להקטין סיכונים ולצמצם עלויות שקשורות לרגולציות השונות.

ראשית דרכה של החברה הייתה באפליקציה למשתמשי קצה B2C בתחום הפרטיות, אשר מאתרת עבור המשתמשים את כלל החברות המחזיקות במידע הפרטי שלהם, מסבירה את הסיכון הדיגיטלי הכרוך בכך ומאפשרת לבקש את מחיקת המידע - בקליק. בכך, הפתרון של מיין למעשה מחזיר לצרכנים את השליטה על המידע האישי שלהם. הפיתוח הושק ב-2020, צבר תאוצה והגיע נכון להיום ליותר מחמישה מיליון משתמשים בכל העולם. אותם משתמשים שלחו כבר למעלה מ-50 מיליון בקשות ליותר מ-600 אלף חברות וארגונים יוניקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully