וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BioCatch מצרפת לדירקטוריון החברה את אל"מ (מיל.) ליאת נדאי ערד

5.12.2023 / 13:34

נדאי ערד היא המפקדת הראשונה של אגף הסייבר ב-8200. יחד איתה תגיע מנכ"לית מריל לינץ' לשעבר סאלי קראווצ'ק

ליאת נדאי ערד. יחצ,
ליאת נדאי ערד/יחצ

חברת BioCatch הישראלית, ממובילות המאבק הגלובלי בהונאות תשלומים מקוונות והלבנת הון, הודיעה היום על צירופן של אל"מ (מיל.) ליאת נדאי ערד וסאלי קראווצ'ק לדירקטוריון החברה. ערד היא מומחית בתחום הסייבר אשר הייתה הראשונה לכהן כמפקדת אגף הסייבר ביחידת המודיעין 8200. היא זכתה ב-2021 בפרס ביטחון ישראל ונכללה ברשימת 50 הנשים המשפיעות בישראל של מגזין גלובס. כיום ערד מובילה את מאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית של בית החולים איכילוב ופועלת לחולל מהפיכה בשירותים הרפואיים בישראל, באמצעות שימוש בדאטה וכלים מתקדמים מתחום מדע הנתונים, ליצירת שיפורים טכנולוגיים לטובת המטופלים והצוותים הרפואיים כאחד.

לצידה של ערד תצטרף לדירקטוריון BioCatch גם סאלי קראווצ'ק, מבכירות עולם הבנקאות וההשקעות, אשר כיהנה כמנכ"לית חברת ההשקעות מריל לינץ' ובשורת תפקידים בכירים בבנקים ומוסדות פיננסיים מובילים בוול סטריט. קראווצ'ק נבחרה למקום השביעי ברשימת הנשים המשפיעות בעולם של מגזין פורבס. היא ייסדה ומובילה כיום את Ellevest - פלטפורמת השקעות וניהול הון שנבנתה עבור צרכיהן הכלכליים הייחודיים של נשים.

שתי הבכירות מצטרפות ל-BioCatch בתקופה של צמיחת שיא. בחודשים האחרונים הגיעה החברה לשלושה הישגים משמעותיים. החברה חצתה את רף ההכנסות (ARR) של מאה מיליון דולרים והגיעה לסטטוס של קנטאור. זמן קצר לפני כן, הפכה החברה ליוניקורן הצעיר בישראל כשחתמה על עסקת מכירת מניות על פי שווי של מעל למיליארד דולרים ובימים אלה היא אף עברה לרווחיות.

"יכולת לזהות טביעת אצבע"

"אנחנו נרגשים לצרף לדירקטוריון שתי נשות מקצוע בעלות מומחיות אדירה בתחומי הסייבר והפיננסים", אומר גדי מזור, מנכ"ל .BioCatch BioCatch מחוללת שינוי גלובלי אדיר ומאפשרת לגופים פיננסיים לתת ללקוחותיהם שירותים נוחים, פשוטים ומהירים יותר מבלי לחשוף אותם לשלל שיטות גניבה והונאה ההופכות משוכללות מיום ליום. ליאת וסאלי מביאות עימן עשרות שנים של ניסיון בתחומים הרלוונטיים ביותר לעשייה זו והן יסייעו לנו להמשיך להיות עשרה צעדים לפני העבריינים ההולכים ומתרבים ברשת ככל שהעולם הופך דיגיטלי יותר".

"בימים בהם היכולת של עברייני סייבר להתחזות ולהסוות את כוונותיהם הזדוניות גוברת, הודות לטכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית, הדרך לשמור על ביטחוננו ברשת הופכת תלויה יותר ויותר ביכולת לזהות את טביעת האצבע ההתנהגותית הייחודית לכל אדם" אומרת אל"מ (מיל.) ליאת נדאי ערד. "כאשר כבר לא ניתן לעיתים להאמין למראה עיניים ולמשמע אוזניים, כלים מתקדמים מתחום מדעי הנתונים מאפשרים לנו לזהות ולהבדיל בין משתמשי רשת לגיטימיים לאלו המנסים לפגוע בהם באמצעות התחזות, פריצה, סחיטה ועוד. BioCatch נמצאת בחוד החנית של הטכנולוגיה הזו ואני גאה להצטרף למשימתה לייצר מרחב דיגיטלי בטוח לאנושות".

"אני בוחרת בקפדנות את החברות שאיתן אני משתפת פעולה כאשר ערכים של עשיית טוב וגיוון תעסוקתי חשובים בעיני באותה מידה ואף יותר מפוטנציאל הצמיחה הפיננסי של הארגון" אמרה סאלי קראווצ'ק." BioCatch מיישמת את כלל הערכים הללו כאשר היא נאבקת להגן על מאות מיליוני לקוחות בנקים מפני הונאות. תרומתה של החברה למאבק בהלבנת ההון הוא קריטי מפני שהון מולבן אינו מגיע מפעילות לגיטימית אלא מפעילויות הפשיעה האיומות ביותר שמתחוללות בעולמנו. אני מצפה לעבוד עם גדי, צוותו וחבריי לדירקטוריון כדי לקדם את משימתה של BioCatch להילחם בהונאות ובפשיעה הכלכלית המאיימת על חירותנו וביטחוננו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully