וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הענקית העולמית Accenture תרמה כ- 7 מיליון שקל לארגוני סיוע בישראל

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 10:14

בזמן שעשרות אלפי ישראלים נמלטו מבתיהם בשל המשבר הביטחוני בישראל, ענקית השירותים המקצועיים העולמית Accenture (אקסנצ'ר) תרמה למעלה מ-7 מיליון שקל לארגוני סיוע הומניטריים נוספים, בהם גם ארגוני הצלה ישראלים

תורמת 7 מיליון שקל. יח"צ,
ענקית השירותים המקצועיים העולמית Accenture (אקסנצ'ר) תרמה למעלה מ-7 מיליון שקל לארגוני סיוע/יח"צ

בהודעת החברה נאמר כי "אקסנצ'ר מחויבת לתמוך בעובדיה, בקהילותיה ובלקוחותיה בזמנים קשים אלה". כתוצאה מהאתגרים הייחודיים שהמצב הנוכחי מציב, התאימה החברה את שירותיה המקומיים על מנת להבטיח תמיכה ופתרונות רציפים ללקוחות בתקופות סוערות".

בנוסף, עובדי החברה בישראל הפגינו חמלה יוצאת דופן ותמיכה בקהילה בכך שהשתתפו בפעילויות התנדבות שונות ברחבי הארץ בחודש האחרון. באמצעות המומחיות שלהם במציאות מדומה ובמטאוורס, הם הציעו חוויות חינוכיות ודמיון לילדים שחמקו מהתופת, תמכו באופן פעיל במגזר החקלאי בישראל, סייעו לחקלאים מקומיים והבטיחו את קיומן של קהילות חקלאיות חיוניות.

שמעון אלקבץ מנכ''ל אקנצ'ר ישראל. אלעד גוטמן,
שמעון אלקבץ מנכ''ל אקנצ'ר ישראל: התרומה עשויה להבטיח שינוי אמיתי בחייהם של הנפגעים/אלעד גוטמן

"שינוי אמיתי בחייהם של הנפגעים"

"אנחנו מחויבים למאמצים הומניטריים מעבר לסיוע כספי גרידא", אומר שמעון אלקבץ, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל. "אנחנו משתמשים במשאבים וביכולות שלנו כדי לחולל שינוי אמיתי בחייהם של הנפגעים. כחלק מהקהילה הישראלית, אנו גאים להציע את תמיכתנו והסולידריות הבלתי מעורערת שלנו בזמנים מאתגרים אלה לאלה שנפגעו מהמלחמה הנוראה הזו. הצוות שלנו מחויב לספק לא רק סיוע טכני ומקצועי, אלא גם תמיכה אמפתית וגמישה, ולהבטיח כי צרכי לקוחותינו ייענו בזהירות וביעילות המרבית בתקופה מאתגרת זו".

אקסנצ'ר הינה חברת הייעוץ הטכנולוגי מבוסס הכישרונות מהגדולות בעולם, המעסיקה 733,000 עובדים ומשרתת לקוחות ביותר מ-120 מדינות. באתרה מציינת החברה כי היא מסייעת לעסקים, ממשלות וארגונים מובילים לבנות את הליבה הדיגיטלית שלהם, לייעל את פעילותם, להאיץ את צמיחת ההכנסות ולשפר את השירותים לאזרח, במהירות ובקנה מידה גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully