וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש בקבוצת "רב-בריח": בני ברוש מונה לסמנכ"ל הנדסה

6.12.2023 / 9:43

ברוש בעל ניסיון צבאי ותעסוקתי בתחום הממ"דים וביטחון ויתרום מניסיונו העשיר בתחום המיגון במסגרת בתפקידו החדש כסמנכ"ל הנדסה של הקבוצה

בני ברוש. יחצ,
בני ברוש/יחצ

בני ברוש ד"ר להנדסת בניין וסגן אלוף במילואים מצטרף לקבוצת "רב בריח" וממונה לסמנכ"ל הנדסה, כאשר במסגרת תפקידו ינהל תחתיו את עולמות ההנדסה והתכנון של הקבוצה. ניסיונו העשיר יאפשר לקב' רב בריח לפתח מוצרים חדשים בתחום המיגון הבטחון שהכרחיים נכון להיום.

לברוש ניסיון רב בתחום ההנדסה, כאשר ב-3.5 השנים האחרונות עבד כמנהל אגף הבניין במכון התקנים. לפני כן שירת בצה"ל כ-25 שנה, כאשר בתפקידו האחרון היה מהנדס ראשי של פיקוד העורף. בנוסף, ברוש מרצה באוניברסיטת אריאל בתחום הנדסת מבנים.

עידן זו ארץ - מנכ"ל קבוצת רב-בריח, מוסר: "אנו גאים לצרף לקבוצת "רב בריח" את בני ברוש ולמנות אותו לסמנכ"ל ההנדסה של הקבוצה. החטיבה של בני כוללת את מחלקת הנדסת המוצר, מחלקת המחקר והפיתוח של מוצרי בנייה לצד מחלקת היישום והאחריות של תחום הרגולציה. תפקיד זה הינו חשוב ואסטרטגי באיחוד כל עולמות ההנדסה בקבוצה תחת ארגון אחד, ארגון שישרת את המטרות של הקבוצה בשיפור הרווחיות, על ידי התאמת סל המוצרים וייעול ומדידת תהליכי הנדסה לסוגיהם. בני יתרום מניסיונו הרב להמשך צמיחתה של קבוצת "רב בריח" וביסוסה כספקית מוצרי הבנייה הגדולה בישראל וחברה מובילה בשוק ההון"

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully