וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הלב שמוקדש לבארי, סגול וירוק בגוצ'י

רונית מטיאס

6.12.2023 / 9:44

הלב מוקדש לבארי, המותג שמפנק את הגברים והנשים, מוצרים מרגיעים לימים קשים, הולכים על חום המותג שדוגל בחדשנות וביצירתיות, אוכל איטלקי בקלי קלות, מפנקים את גורי החתולים והכלבים

אתם יפים כשנוח לכם.ן קולקציית סתיו חורף של אלדו. יח"צ,
אתם יפים כשנוח לכם.ן קולקציית סתיו חורף של אלדו/יח"צ

אתם יפים כשנוח לכם

מותג הנעליים הבינלאומי ALDO ממשיך לדגול במשפט את.ה יפה כשנוח לך ומשיק את קולקציית החורף עם טכנולוגיות הנוחות Flex שעשתה מהפכה וחוזרת עם ה-Pillow Walk™ שמתרחבת לנעליים, מגפיים, מגפונים, סניקרס ונעלי גברים, כי אין מושלם יותר מנוחות וסטייל.

מדובר בכריות מוקצפות בצפיפות כפולה ומדרסים מרופדים, המותאמים לעקב וכריות כף הרגל ומעניקות נוחות לאורך כל היום.

בקולקציית הנשים שולט החום-השחור החדש, דנים, כסף, בג' וקאמל, בקולקציה מגפי פלטפורמה נוסטלגיים בגובה מעל הברך, מגפונים, מגפי בוקרים בטוויסט אורבני, נעלי מוקסין שטוחות, נעליים עם עקבים, סוליות עבות, תיפורים, טקסטורות עור חלקות, צ'וקרים מקטיפה נעלי לואפרס עם אבזם קריסטל.

לטוטאל לוק מוצעת קולקציית תיקים הכוללת תיקי כתף, חלקם בעיטור אבני ריינסטון, תיקי פאוצ' מתכתיים.

קולקציית הגברים ממשיכה עם טכנולוגיית ה-Flex, נעליים שגמישות היא שם המשחק שלהן, מעורות רכים וסוליות גמישות עם גומי. בקולקציה מגוון סגנונות המשלבים איזון בין קלאסי לעכשווי, יד נעליים עם שרוכים, נעלי מוקסין, נעלי קולג', נעלי ספורט היברידיות עם סוליות עבות וטקסטורות סריג, מגפונים, מגפי צ'לסי, בגימור עור וסוליות גומי וגם תיקי גב ותיקי נשיאה. הצבעים השולטים בקולקציית הגברים הם: קאמל, אוף וויט חום ושחור.

אתם יפים כשנוח לכם.ן קולקציית סתיו חורף של ALDO. יח"צ,
אתם יפים כשנוח לכם.ן קולקציית סתיו חורף של אלדו/יח"צ

הלב עם בארי

התכשיטנית טל מן עיצבה את שרשרת וצמיד "בארי" עם אלמנט של מגן דוד עטוף בלבבות, המסמל מגן דוד עטוף באהבה, עם לב חסר המסמל את החור שנותר לכולנו בלב אחרי השבת השחורה. מן יצרה את אלמנט החיבוק כי כולנו זקוקים לחיבוק לנפש, חיבוק להגנה, חיבוק שיש בו משהו מרפא וכי החיבוק מאחד ומחזק ומהווה את החוסן והאהבה שלנו לאחדות ולעזרה.

תכשיט האהבה לבארי עוטף את החוסן וההגנה שעטופה בלבבות, הוא מעוצב בקווים פשוטים עם הרבה משמעות וניתן להשיג אותו בכסף; כסף בציפוי זהב; זהב 14 קראט צהוב או לבן, כשבחירת הצבע והחומר נעשים באתר. מן מעבירה 20% מההכנסות באופן שוטף כתרומה לשיקום נפשם של שורדי בארי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הלב עם בארי התכשיטים של טל מן צילום גיורא גרף. גיורא גרף,
הלב עם בארי התכשיטים של טל מן/גיורא גרף

מפגש של סגול וירוק

מותג היוקרה האיטלקי גוצ'י שהחל כמותג אופנה ב-1921, נחשב למותג האופנה מהמובילים והמצליחים בעולם, בשנת 1974, המותג השיק את הבושם הראשון No.1 ומאז זרמו הרבה בשמים בבקבוקים
בימים אלה משיק המותג צמד ניחוחות Gucci Guilty Elixir de Parfum Pour Femme ו- Pour Homme כשאת הקמפיין מובילים המוזיקאי המועמד לפרס הגראמי A$AP Rocky; ג'וליה גארנר, שחקנית זוכת פרסי גלובוס הזהב והאמי ואליוט פייג' שחקן, במאי ומפיק מועמד לאוסקר.

את הבשמים רקחו הבשמים נטלי גרציה-צ'טו וקוונטין ביש, מחומרים נדירים ויקרים בריכוזים עזים ועוצמתיים.

הניחוח הנשי פרחוני ענברי, מסתורי ושובה לב, הניחוח הגברי הוא ניחוח עור ענברי עם פצ'ולי-מרכיב החתימה העיקרי של Gucci Guilty. בקבוקי הבושם משקפים אחד את השני בסימטריה, סגול תוסס, מול ירוק מתוחכם, שניהם בגימור לוגו-הבית G ומכסה מוכסף.

להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, משביר ו-BE.

מפגש של סגול וירוק הניחוחות החדשים של גוצ'י. יח"צ,
מפגש של סגול וירוק הניחוחות החדשים של גוצ'י/יח"צ

הולכים על אוריג'ינלס

סאקוני הוא מותג ותיק שמאז שקיים ב-1898, דגל תמיד בחדשנות ויצירתיות, בימים אלה מושקת קולקציית החורף עם ליין האוריג'ינלס - נעלי פרימיום המתחברות להיסטוריה ולמורשת ומשלבות עבר ועתיד.

עיצוב הנעליים מבוסס על דגמים אייקוניים מיום הקמת המותג בהתאמה לחומרים, קולקצייתOriginal's , מייצגת תרבות רחוב ולייף סטייל, טרנדים ונוחות הבאים לידי ביטוי בעיצובים מיוחדים, צבעים נועזים, אלמנטים מעודנים, טרנדים השולטים היום ומשלב אופנה, טכנולוגיה, איכות ונוחות. הקולקציה עוצבה בשת"פ יצרנים מובילים באיטליה, כשהחומרים נבחרן בקפידה. הצבעים המובילים הם: סגול, אדום, אפור, כסוף, ירוק, כחול נייבי, טורקיז.

להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית, באתר האונליין ובחנויות נבחרות.

הולכים על אוריג'ינלס הקולקציה של סקוני לחורף. יח"צ,
הולכים על אוריג'ינלס הקולקציה של סקוני לחורף/יח"צ

יפים ורגועים

אם אתם מחפשים דרך להירגע, רשת "ביוטיקייר" משיקה ערכת יופי להרגעת הגוף והנפש עם מוצרי טיפוח שיעניקו לכם זמן איכות. בערכה: שמן עיסוי ואמבט רב תכליתי וניל מסדרת "ונילה ספא" לטיפוח עם בקבוק מתז לריסוס ישירות על הגוף, משמש גם כתוספת לחות או כמבשם נטול אלכוהול מועשר בתמצית וניל ארומטית, שמן שקדים ושמן זית;

שמן לוונדר טהור עדין המפיג לחצים ומטפח שנועד להוספה לשמן ולא כשימוש כשמן טהור על העור; מסכת בד אלוורה להנחה ישירות על הפנים, עם אפקט מיידי להרגעת העור. המסכה מכילה ג'ל מצמח האלוורה עשיר בוויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו וחומרים פעילים להרגעה והחייאת העור; רולר אבן ג'ייד מאבן טבעית לעיסוי, המרצה, והרגעת עור הפנים; חמאת שיאה טבעית 100% וצמחי מרפא לכל סוגי עור, בעיקר יבש. החמאה מכילה שמני שקד מתוק, זית והדס, תמצית רימונים וויטמין E.

הרשת פתחה לאחרונה חנות חדשה בקניון ביאליק ברמת-גן עם קולקציית מוצרים הנותנים מענה לטרנדים עולמיים בתחום האיפור והביוטי במחיר נגיש.

יפים ורגועים מוצרים מיוחדים של 'ביוטיקר'. יח"צ,
יפים ורגועים מוצרים מיוחדים של 'ביוטיקר'/יח"צ

מביאים את איטליה לישראל

המטבח האיטלקי משלב מגוון מטבחים ממחוזות שונים באיטליה והוא נחשב לאחד המטבחים הטובים בעולם, אפשר להגיד שהוא קונצנזוס וכולם אוהבים. חברת ויליפוד שתמיד מחדשת ומרגשת עם אלטרנטיבות מוזלות למותגי מזון מהמובילים, משיקה בימים אלה סדרת "מנת השף" - מותג חדש בקטגוריית האינסטנט לארוחה מהירה במינימום השקעה כספית וזמן.

בסדרה ארוחות פסטה ב-2 טעמים, רוטב פטריות וסגנון בולונז -אינו מכיל רכיבי בשר מהחי.
לכל מארז מצורפת שקית תיבול מתאימה, צריך רק לפתוח את מכסה האריזה עד למחצית, להוציא את שקית התיבול, לרוקן את התוכן למיכל, להוסיף מים רותחים עד הסימון, לערבב, לסגור את המכסה ולהמתין 5 דקות. להשיג ברשתות השיווק.

מביאים את איטליה לישראל 'מנת השף' של ויליפוד. יח"צ,
מביאים את איטליה לישראל 'מנת השף' של ויליפוד/יח"צ

מארזים לגורים

במסגרת קמפיין לעידוד תזונה בהתאמה אישית המסייעת בהתפתחות בריאה של גורי חתולים וכלבים, חברת 'רויאל קנין'- מותג סופר פרימיום למזון לחיות מחמד, משיקה מארזים מיוחדים לגורים כשבמחיר של שק מזון אחד, ניתן לקבל שק מזון יבש, 2 פאוצ'ים של מזון רטוב מותאם, קערת אוכל, כוס מדידה, מתנה לגור ועלון מידע מקצועי.

הקמפיין נועד להעלאת המודעות לצרכים תזונתיים והפתחותיים בשלבים הראשונים לחיי הגור והוא מיועד לבעלי גורי כלבים וחתולים ולמי שרוצה לאמץ אותם, במטרה לעודד ולהדריך לאימוץ אחראי ולהסביר על חשיבות הרגלי תזונה נכונים התומכים בבריאות חיות המחמד כבר משלב הגורות.

מארזי גורי הכלבים כוללים שני סוגים עד הגעתם לבגרות, המארזים לגורי חתולים כוללים 4 סוגים לחתולים עד גיל שנה.

להשיג בחנויות נבחרות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ.

פינוקים לגורים מארזים מיוחדים של רויאל קנין. יח"צ,
פינוקים לגורים מארזים מיוחדים של רויאל קנין/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully