וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל ביטוח ופיננסים מרחיבה את "מרכז החוסן של כלל" עם שלוש עמותות חדשות

6.12.2023 / 8:35

מרכז החוסן של כלל הוא פלטפורמה ייחודית שפותחה באפליקציית הלחצן של כלל, המנגישה מידע רחב וגורמי סיוע לכלל הציבור, במצבי חירום ומצוקה, בלחיצת כפתור, בשלושה תחומים מרכזיים

גלי שבד. סיון פרג',
גלי שבד/סיון פרג'

בימים מורכבים אלה, כלל ביטוח ופיננסים פועלת לשמירת חוסנה של מדינת ישראל ונוקטת בשורת פעולות נרחבת לטובת המאמץ הלאומי וחיזוק הרוח הישראלית. כלל מרחיבה את מרכז החוסן של כלל ומצרפת שלוש עמותות מובילות חדשות לעשרות העמותות והארגונים שכבר פעילים במרכז החוסן:

  • "כנפיים של קרמבו" - תנועת נוער המשלבת ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים
  • "חברים לרפואה" - ארגון הגג הגדול בתחומו לסיוע בתרופות
  • "מתנת חיים"- ארגון המעניק סיוע לחולי כליה הזקוקים להשתלה

מרכז החוסן של כלל הוא פלטפורמה ייחודית שפותחה באפליקציית הלחצן של כלל, המנגישה מידע רחב וגורמי סיוע לכלל הציבור, במצבי חירום ומצוקה, בלחיצת כפתור, בשלושה תחומים מרכזיים:

חוסן רגשי - מענה במצבי לחץ וחרדה, מצוקות משפחתיות, דיכאון, פגיעות מיניות ועוד. חוסן פיננסי - תכנון, ייעוץ וסיוע בתחום הפיננסי עקב שינויים כלכליים פתאומיים, כלים להתמודדות עם הסיטואציה, פתרונות פיננסיים, ניהול תקציב ועוד. חוסן בריאותי - ייעוץ, סיוע והכוונה בנושא סיעוד ומחלות קשות. מרכז החוסן פתוח ונגיש לכל הציבור, ללא תשלום, באפליקציית הלחצן של כלל ובאתר החברה.

העמותות והארגונים השותפים במרכז החוסן של כלל: ער"ן, עלם, נעמת, פעמונים, פורום מיכל סלה, האגודה למלחמה בסרטן, חלאסרטן, למענכם, נט"ל, משאבים, עזר מציון, פתחון לב, הפרפר, כנפיים של קרמבו, חברים לרפואה, מתנת חיים.

  • עוד באותו נושא:
  • כלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully