וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' חיים עינת מונה לדיקן ביה"ס למדעי ההתנהגות במכללה האקדמית תל אביב יפו

7.12.2023 / 11:20

בנוסף לתפקידו כדיקן במכללה האקדמית תל אביב יפו, פרופ' עינת משמש גם פרופסור נלווה (affiliate professor) בבית הספר לרוקחות של אוניברסיטת מינסוטה ופרופסור אורח בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת אריסטוטלס בסלוניקי, יוון

פרופ חיים עינת צילום גידי אבינערי. יחצ,
פרופ חיים עינת צילום גידי אבינערי/יחצ

פרופ' חיים עינת, פרופסור לפסיכולוגיה, פסיכו-ביולוג ופסיכו-פרמקולוג, יחליף בתפקידו את פרופ' יונתה לוי כדיקן ביה"ס למדעי ההתנהגות במכללה האקדמית תל אביב יפו. ביה"ס זה הוא היחיד בארץ בו נלמדים כל המקצועות הפסיכולוגים הטיפוליים, ופרופ' עינת כיהן כראש התוכנית לתואר שני מחקרי בפסיכולוגיה בשש מגמות הלימוד בו טרם מונה לדיקן.

באקדמית תל אביב יפו, פרופ' עינת מלמד קורסים על הבסיס הביולוגי של התנהגות ושל טיפול, ובשנים האחרונות עוסק במחקר פעיל, בעיקר על הקשר בין מחזורי יממה, שינה, איכות חיים ובריאות. את הדוקטורט שלו קיבל עינת מאוניברסיטת בן גוריון, ולאחר מכן עשה פוסט-דוקטורט במכון הלאומי לבריאות הנפש בביתסדה, מרילנד (ארה"ב).

בנוסף לתפקידו כדיקן במכללה האקדמית תל אביב יפו, פרופ' עינת משמש גם פרופסור נלווה (affiliate professor) בבית הספר לרוקחות של אוניברסיטת מינסוטה ופרופסור אורח בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת אריסטוטלס בסלוניקי, יוון.

נשיא המכללה פרופ' דרור ורמן: "אני שמח על הבחירה בפרופ' חיים עינת לתפקיד הדיקן. פרופ' עינת הוא נכס אמיתי לבית הספר למדעי ההתנהגות, ומרצה מוערך מאוד במכללה. הוא בעל ניסיון רב בהוראה, מחקר והובלה אקדמית בארץ ובעולם, ואני מאמין שהוא יוביל את בית הספר למדעי ההתנהגות להישגים חדשים ומשמעותיים".

פרופ' חיים עינת: "אני רוצה להודות להנהלת המכללה על האמון בי. זו הזדמנות להמשיך לתרום לביסוסה של המכללה ושל בית הספר למדעי התנהגות כמוסדות לימוד מובילים ובעלי אימפקט. אני סמוך ובטוח שיחד נוכל להמשיך לקדם הוראה ומחקר איכותיים ולהכשיר בהצלחה את הדור הבא של המטפלים והמטפלות בישראל, בכל התחומים הטיפוליים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully