וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר סולומון מונה לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח של גלובל רמיט

7.12.2023 / 11:24

סולומון מגיע לתפקידו החדש עם ניסיון של 14 שנים שצבר במגוון תפקידים אותם מילא בחברות שונות ומובילות בתחום, בנוסף יש לו ניסיון בינלאומי של למעלה מ-4 שנים אותו הוא צבר בעבודה בחברות כדוגמת אמדוקס ואוסטריאן טלקום באנגליה ובאוסטריה

שחר סולומון. יחצ,
שחר סולומון/יחצ

חברת הפינטק גלובל רמיט מודיעה על המינוי של שחר סולומון לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. במסגרת תפקידו סולומון יהיה אחראי על כלל הפיתוחים הקשורים לתחזוקת הטכנולוגיות של החברה, וכן על הובלת צוות הפיתוח והתשתיות בענן.

סולומון מגיע לתפקידו החדש עם ניסיון של 14 שנים שצבר במגוון תפקידים אותם מילא בחברות שונות ומובילות בתחום, בנוסף יש לו ניסיון בינלאומי של למעלה מ-4 שנים אותו הוא צבר בעבודה בחברות כדוגמת אמדוקס ואוסטריאן טלקום באנגליה ובאוסטריה. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.

גלובל רמיט היא חברת פינטק מהחלוצות בענף, בעלת מחזור שנתי בגובה של 1.5 מיליארד ש"ח המתמחה בשירותים פיננסיים גלובליים ובהעברת כספים, לחברה עשרות אלפי לקוחות פרטיים ומאות לקוחות עסקיים, והיא אחת מהחברות הותיקות בענף התשלומים הדיגיטליים. לאחרונה קבלה החברה קוד משתמש במערכת הבנקאית (קוד 47) מבנק ישראל אשר יאפשר לה בקרוב לספק מספרי חשבון ולנהל חשבונות ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully