וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול וגן מונה לדירקטור מכירות ישראל בחברת VAST Data

7.12.2023 / 11:58

שאול הוא בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום המכירות ב-IT. הוא ניהל והוביל צוותי מכירות בחברות הטכנולוגיה Dell EMC, טלדור ובינת

שאול וגן. יחצ,
שאול וגן/יחצ

שאול וגן מונה לדירקטור מכירות ישראל בחברת VAST Data, המפתחת פלטפורמת דאטה עבור בינה מלאכותית. הוא ינהל צוות מכירות ייעודי בישראל, שיעבה את התמיכה והקשר עם לקוחות קיימים וחדשים. שאול הוא בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום המכירות ב-IT. הוא ניהל והוביל צוותי מכירות בחברות הטכנולוגיה Dell EMC, טלדור ובינת.

ואסט דאטה הוקמה ב-2016 על ידי רנן חלק, שחר פינבליט, וג'ף דנוורת. הפלטפורמה של החברה מאחדת בין שירותי אחסון, מסדי נתונים וקונטיינרים לפלטפורמת תוכנה אחת שניתן להתרחב לצמוח יחד איתה. היא מתאימה להאצת אלגוריתמיקה המבוססת על בינה מלאכותית ו- GPU בדאטה סנטרים ועננים. הייחודיות של הפלטפורמה מאפשרת לארגונים להבין את כל הדאטה כדי לייצר תובנות חכמות וערך חדש.

החברה מעסיקה כ-700 עובדים ברחבי העולם, כ-300 מהם מועסקים בישראל במשרדים בתל אביב וחיפה ותתרחב כעת עם תפקידי פיתוח ומכירות חדשים. VAST Data השלימה לאחרונה סבב גיוס E בהיקף של 118 מיליון דולר, על פי שווי חברה של 9 מיליארד דולר. החברה השיגה צמיחה של פי 3.3 משנה לשנה (YoY). במהלך הרבעון השלישי של השנה, VAST Data עברה היקף מכירות של מיליארד דולר במצטבר ו-200 מיליון דולר בהכנסות חוזרות שנתיות (ARR).

בין לקוחותיה של ואסט דאטה נמנים Booking Holdings, חיל האוויר האמריקאי, מחלקת האנרגיה של ארה"ב, Verizon, Boston Children's Hospital, Pixar ו-Zoom. בנוסף, הטכנולוגיה שמפתחת החברה משולבת בתשתיות ענן ייעודיות לבינה מלאכותית מהדור הבא, באמצעות שותפויות עם חברות כמו CoreWeave, Lambda ו-Core42 (לשעבר G42 Cloud).

שחר פינבליט, מייסד משותף וסמנכ"ל הפיתוח של ואסט דאטה: "בעקבות ההצלחה המשמעותית של המוצר בעולם והעבודה ההדוקה עם לקוחות גדולים בארץ החלטנו להאיץ את הפעילות בארץ על ידי גיוס צוות מוביל ששאול יעמוד בראשו. אנחנו שמחים על כך שלקוחות רבים נוספים בארץ יהנו מהדור הבא של פתרונות לניהול ושמירת מידע."

שאול וגן: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד עם הלקוחות והשותפים בישראל, במטרה לסייע להם להגדיל את הערך שהם מפיקים מהמידע תוך שיפור ביצועים. אנחנו מסייעים ללקוחות להנגיש את המידע לשירותים השונים בארגון בביצועים גבוהים ביותר. עד כה מעט מאוד ארגונים יכלו להשקיע את הסכומים הנדרשים לשם כך. צוות המכירות יעבדו בשיתוף עם צוות הפיתוח, מחקר ותמיכה שמקורם בישראל ויביא ערך מיוחד ללקוחות ישראלים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully