וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע מלחמה: רוכשים מים מינרליים ותורמים למטה משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 10:13

מי עדן וסופר-פארם יוצאים במהדורה מיוחדת של בקבוקי מים מינרליים עם המסר של מטה משפחות החטופים BRINGTHEMHOMENOW#, לצד לוגו הקשת המוכר של מי עדן עם הכיתוב "בלעדיהם החיים הם כמו קשת בלי צבעים". הבקבוקים יימכרו ב-5 שקלים וכל ההכנסות יועברו כתרומה למטה המשפחות

בקבוק מי עדן לייף. יח"צ,
מבצע מלחמה: רוכשים מים מינרליים ותורמים למטה משפחות החטופים/יח"צ

כחלק מהמאבק של מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים תחת המסר #BRINGTHEMHOMENOW, מתגייסות מי עדן ו-Life למאמץ להשארת נושא החטופים על סדר היום הציבורי ולגיוס כספים למטה משפחות החטופים, שיאפשרו את המשך פעילות המטה למען החטופים ובני משפחותיהם.

החל מיום רביעי ה-6 בדצמבר ועד גמר המלאי תימכר בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין מהדורה מיוחדת של בקבוקים אישיים של Life" מי עדן", שכל הכנסותיה קודש למטה משפחות החטופים.

המהדורה נושאת את המסר של מטה משפחות החטופים #BRINGTHEMHOMENOW וכוללת את לוגו הקשת המוכר של מי עדן ללא צבעיו, לצד המסרים "בלעדיהם החיים הם כמו קשת בלי צבעים" ו- "Life is not the same without them".

מי עדן ו-Life יצרו 50 אלף בקבוקי 500 מ"ל למען החטופים אשר ימכרו בכל סניפי סופר-פארם ברחבי הארץ ובסופר-פארם אונליין במחיר של 5 שקל לבקבוק, כאשר כל ההכנסות יועברו למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים.

מי עדן וסופר פארם למען מטה המשפחות של הנעדרים והחטופים. יח"צ,
מי עדן וסופר פארם למען מטה המשפחות של הנעדרים והחטופים/יח"צ

יוני ארליך, מנכ"ל קבוצת מי עדן: "מתחילת המלחמה עובדי מי עדן מרגישים מחויבות לסייע ולתרום ככל הניתן למאמץ המלחמתי ולמאבק להחזרת החטופים. התחושה של כולנו היא שלקחו לנו את הצבעים מהקשת ואלה לא יחזרו עד שכל החטופים ישובו לביתם. אני מודה על ההזדמנות להירתם למטרה חשובה זו וכמובן מייחל לחזרתם של החטופים במהרה ולימים שקטים יותר".

אלכס קורז', ראש אגף Life ומותגי הבית בסופר-פארם: "החיים של כולנו לא אותו הדבר בלי החטופים. המהדורה המיוחדת של Life ומי עדן מאפשרת לתמוך במטה משפחות החטופים ולהעביר את המסר כי כולנו איתם ולצדם, עד שאחרון החטופים ישוב הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully