וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בנוף הגליל: רשת הסופרמרקטים קינג סטור פותחת את הסניף ה-25

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 11:04

רשת הסופרמרקטים 'קינג סטור' מתרחבת בצפון ופותחת סניף נוסף, במתחם צים אורבן בנוף הגליל. הסניף החדש מתפרס על פני 3,000 מ"ר, הוקם בהשקעה של 12 מיליון שקל, ומצטרף ל-25 סניפי הרשת בפריסה ארצית

פתיחת סניף נוף הגליל. בכר נאסר,
חדש בנוף הגליל: רשת הסופרמרקטים קינג סטור פותחת את סניף ה-25/בכר נאסר

רשת הסופרמרקטים הגדולה 'קינג סטור' פועלת בישראל בעשור האחרון וחולשת על עשרים וחמישה סניפים ברחבי הארץ ביניהם: תל אביב, באר שבע, ראש העין, קלנסווה, דלית אל- כרמל, חיפה, עכו, כרמיאל ועוד.

בימים אלו, פותחת הרשת סניף חדש במתחם צים אורבן בנוף הגליל. הסניף החדש יתפרס על שטח של 3,000 מ"ר ובהקמתו הושקעו כ-12 מיליון שקל.

מנכ"ל קינג סטור, מג'די כתאני: "רשת קינג סטור ממשיכה להתפתח ולהתרחב בפריסה ארצית, במטרה לשרת עוד צרכנים ולהעניק להם חווית קניה ייחודית. רשת קינג סטור מחזיקה בכל המוצרים שהצרכן מכיר, לצד מוצרים אותנטיים וייחודיים שלא ניתן למצוא ברשתות אחרות.

גם בסניף ה-25, הרשת ממשיכה באותו קו אסטרטגי ונמנעת ממכירה של מוצרי אלכוהול ממניעים דתיים, ובסניפים שלנו גם לא תוכלו למצוא מוצרי טבק ממניעים ערכיים. לצד היותה חברה עסקית, רשת קינג סטור הינה מיזם חברתי ערכי, אנחנו רוצים חברה בריאה נקיה ממוצרי טבק".

פתיחת סניף נוף הגליל. בכר נאסר,
רשת 'קינג סטור' ממשיכה בקו האסטרטגי המוביל שלה תוך הימנעות ממכירה של מוצרי אלכוהול וטבק/בכר נאסר

סמנכ"ל השיווק של קינג סטור, ג'ליל עתאמנה: "רשת קינג סטור מציעה אלטרנטיבה קמעונאית ואופציית בחירה נוספת עבור הצרכן. כדי לחזק את הכלכלה, חשוב לתת צ'אנס אמיתי ליצרנים וליבואנים הקטנים, אני מאמין שהתחרות בריאה למשק ומטיבה עם הצרכן. הייחודיות שלנו אינה מסתכמת במחירים ההוגנים שאנו מציעים, אלא בחוויית השירות המבוססת על יחס חם ואדיב וחווית הקניה שבמרכזה עומד מגוון רחב של מוצרים ייחודיים, המהווים עוגנים מרכזיים בהצעת הערך שאנחנו מעמידים בפני הצרכנים".

בסניף החדש, כמו בכל הסניפים, בנוסף לסל המוצרים הישראלים המוכרים, מציגה הרשת גם תוצרת מגוונת רחבה מהמגזר הערבי וכוללת גם מוצרים ייחודיים מיצרנים מהמזרח התיכון. בחודשים האחרונים פרסמה הרשת תכנית הכוללת כניסה מאסיבית לשוק הקמעונאות הרחב בישראל, במסגרתה, מתכוונים ברשת לפתוח בשנים הקרובות מספר סניפים נוספים באזור הצפון.

לאחרונה החלה קינג סטור להפעיל בתל אביב-יפו שתי חנויות בפורמט שכונתי (ופתוחות גם בשבת) בהן נמכרים גם מוצרים מהמגזר הערבי, תחת השם YOM ב-YOM, רשת בת של קינג סטור.

מקורה של הצמיחה המהירה ברשת בשנים האחרונות הגיע תוך זיהוי מוקדם בהרגלי הקנייה בחברה הערבית, התרחבות ופריסה גיאוגרפית באזורים שונים הקרובים לאוכלוסייה הערבית וכן מתן מענה לצרכי הלקוחות בשעות פעילות, לצד ייחודיות במוצרים ממגוון הסקטורים. הרשת מנוהל על ידי מג'די כתאני שמשמש מנכ"ל החברה. כיום 20% ממחזיקי מניות החברה נמצאים תחת הפניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully