וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא לשכת רו"ח מודיע על התמודדות לנשיאות הלשכה

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 10:42

רו"ח אריאל פטל (50), סגן נשיא לשכת רו"ח, הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות לנשיא לשכת רואי החשבון בישראל

סגן נשיא לשכת רו"ח, פטל, מודיע על התמודדות לנשיאות הלשכה. אור פרבוזניק,
רו"ח אריאל פטל (50), סגן נשיא לשכת רו"ח, הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות לנשיאות הלשכה/אור פרבוזניק

רואה החשבון אריאל פטל, סגן נשיא לשכת רו"ח, הודיע על התמודדותו לנשיאות הלשכה. במכתב שהוציא לרואי החשבון כתב פטל כי רבים איבדו אמון בלשכה על רקע העדר מענה ממשי למצוקת רואי החשבון, הגברת העומס הרגולטורי בשנתיים האחרונות, צניחה במעמד רואה החשבון בפסיקה והעדר מגבלת חבות בפסיקה, ממשל תאגידי כושל ובזבוז הכספים, "הגיע הזמן לראות את רואי החשבון ולהחזיר את מקצוע ראיית החשבון למרכז".

קורות החיים של פטל כוללים ניסיון מקצועי כבעל משרד פעיל לראיית חשבון עם התמחות בתחום הביקורת. לאחרונה הוא התמודד לתפקיד מנהל רשות המסים ונמנה עם המועמדים הסופיים לתפקיד. הוא שימש בעברו במקצועי כסמנכ"ל כספים, כדירקטור בבית השקעות; כמחבר ספרות מקצועית ענפה וכמרצה לביקורת באקדמיה למעלה מ-20 שנה שהכשיר למעלה מ-7,000 צעירים לבחינות ההסמכה לראיית חשבון.

במכתב לציבור רואי החשבון כתב פטל כי: "מזה עשור בחרתי בשירות הציבור מתוך שליחות לרואות ורואי החשבון ביישום תקני ביקורת, טיפול באישורי רואי חשבון, מתן מענה מקצועי בנושא אתיקה מקצועית וכמרצה בהכשרות המקצועיות בלשכת רואי חשבון.

בשנים האחרונות חווינו טלטלה נוספת שהגיעה השעה לטפל בה. מדובר באחריות רואה החשבון הבלתי מוגבלת והבלתי נסבלת, כזו שאינה מעמידה בפרופורציות כלשהן את יחס ההשקעה ושכר הטרחה לסכומי התביעות נגד רואי חשבון.

בשנתיים האחרונות ביטלו כמעט 30% מכלל חברי הלשכה המשלמים דמי חבר את חברותם בלשכת רואי חשבון. אותן חברות ואותם חברים ראו בעצב את הזרמת הכספים לפרויקט הלשכה הסטטוטורית שלא תקום ו"טרקו את דלת החברות בלשכה" כששמעו על דרישת השכר המופרכת של נשיא לשכת רואי חשבון יום אחרי הבחירות".

לפטל תכנית סדורה לגבי "היום שאחרי" ובין השאר הוא כותב: "אני מחויב להשיב את האמון במוסדות הלשכה והנהגתה, ללא שכר, ביושר ובשקיפות מלאה, להשיב את לימודי העומק בביקורת ולצמצם ב-90% את הבירוקרטיה בתקשורת של רואי החשבון מול רשות המסים.

את דבריו הוא חותם בכותבו: "הריצה לנשיאות מכוונת למטרה עיקרית אחת: לראות את רואי החשבון ולהחזיר את מקצוע ראיית החשבון למרכז. לשכת רואי חשבון היא הבית שלכם, אתם מוזמנים להצטרף ולקחת חלק בבנייה מחדש של אמון הלשכה בחבריה וחברותיה והגשמת מטרות הלשכה למען ציבור רואי החשבון לעתיד טוב יותר לעוסקים במקצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully