וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: המוצרים החדשים שתפגשו על המדפים בסופר

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 13:03

בין המוצרים החדשים שתפגשו על מדפי הסופר ותרצו לטעום מצאנו השבוע: מרק עשיר ישר לסיר, חליטות תה בטעמים חורפיים, תוספת מעוצבת לצד הסטייק, חטיף מתוק-מלוח ותווית "גאווה ישראלית" במהדורה מיוחדת של וויסקי מקומי

tlab  מחיר קומקום זכוכית 99 שקל. גליה אבירם,
tlab מחיר קומקום זכוכית 99 שקל/גליה אבירם

מתחממים מבפנים

TLAB חנות הקונספט לתה של ויסוצקי, משיקה תערובות תה ייחודיות ומחממות לצד קולקציית אביזרים שישלימו את חוויית התה החורפית.

חליטת סנגריה - בלנד פירות, תבלינים והדרים ניחוחי מושלם לחליטת סנגרייה חמה בחורף. מרכיבי התערובת: היביסקוס, קינמון, תפוחים, קליפות תפוז, ציפורן. ללא קפאין. המחיר 36-39 שקל ל-100 גרם.

צ'אי שקדים - ניחוחות שקדים וקינמון, עם נגיעות של חריפות התה השחור והדרים, הופכים את הצ'אי הזה לחווית שתייה מענגת. מרכיבי התערובת: תה שחור, תפוחים, פולי קקאו, פולי אוסנה, ורד הבר, קינמון, אניס, קליפות תפוז, קליפות ליים.

תה שחור כריסמס - תה חורפי, מתובל בתמצית וניל בורבון טבעית, ציפורן ואגוזים שיוצרים חווית טעם מיוחדת. 42 שקל ל-100 גרם.

תה ירוק דובדבן אמרנה ויוגורט - טעמי דובדבנים עסיסיים ושקדים משובחים, בתוספת תו יוגורט קרמי, גורמים ללבבות לפעום מהר יותר. המחיר ל-100 גרם 39 שקל

טעם של בית - תערובת הפירות המאוזנת בטעם פודינג פירותי וקרמי ברוטב קרמל שמנת-מתוק, מעלה זיכרונות חמימים מתוקים. מרכיבי התערות: תפוחים, פיסות אננס, סוכר, קליפות ורדים, אגוזי מקדמיה. ללא קפאין . המחיר ל-100 גרם 44 שקל

בקולקציית האביזרים, קומקומי תה ניתן להשיג קומקומי ברזל בגדלים שונים, מחממים לקומקום, לצד מגוון רחב של קומקומי זכוכית, מסננות ועוד. טווח מחירים: 10-229 שקל. להשיג בחנות הקונספט של T-LAB ברחוב החשמונאים 103 ת"א ובאתר

tlab חורף מחיר 36 עד 39 שקל. גליה אבירם,
tlab חורף מחיר 36 עד 39 שקל/גליה אבירם

מרק עשיר מהר לסיר

סנפרוסט, החברה המובילה בתחום הירקות הקפואים, משיקה לקראת החורף את סדרת המרקים, בהם מרק ירקות, מרק שעועית, מרק אפונה, מרק כתום ומרק עדשים. המרקים של סנפרוסט עשירים בירקות ומכילים ירקות טריים שהוקפאו ממיטב החקלאות הישראלית.

סדרת המרקים של סנפרוסט נוחה לבישול ומסייעת לקצר את זמני העבודה במטבח כאשר כל המרקים מכילים את הרכיבים הנדרשים להכנת המרק: ירקות/קטניות וכן ציר מרק מרוכז.

לדברי רוני בהט, מנהלת היחידה העסקית של מותגי הליבה בחטיבת המזון בתנובה: "כמדי חורף אנו מציעים את המגוון הרחב ביותר של מרקים מלקטי ירקות קפואים, במגוון טעמים האהובים על הישראלים. במיוחד בתקופה הנוכחית הלקטים מאפשרים הכנה מהירה של מנות חמות ומנחמות ללא מאמץ לשוהים בבית. הלקטים למרק כוללים ירקות חתוכים ואת הציר המתובל, ותוך דקות ספורות יש מרק חם, המהווה ארוחה בפני עצמה או חלק מארוחה מזינה".

ניתן להשיג בנקודות המכירה וברשתות השיווק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סנפרוסט מרקים חדשים לחורף 2024. סטודיו שי חיון,
סנפרוסט מרקים חדשים לחורף 2024/סטודיו שי חיון

קרמל ומלח לדרך

מותג חטיפי הדגנים CORNY משיק טעם חדש, CORNY Salted Caramel, קורני בטעם קרמל מלוח, שילוב טעמים ממכר של מתוק ומלוח - דגנים מלאים בטעם קרמל מלוח עם שוקולד חלב עשיר בתחתית.

החטיף מכיל פתיתי דגנים מלאים ומשביעים ושוקולד חלב עשיר, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.

החטיפים של קורני אידיאליים לנשנוש בכל זמן ומקום: בטיולים, ברכיבה על אופניים, בבית הספר או במשרד מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל. להשיג ברשתות השיווק

קורני בטעם קרמל מלוח. יח"צ חו"ל,
קורני בטעם קרמל מלוח, המחיר למארז חטיפים: 13 שקל/יח"צ חו"ל

בצלחת ליד הסטייק

חברת "מילוטל" משווקת 2 מוצרים חדשים בסדרת הצ'יפס הקפוא:

צ'יפס קוביות 1 ק"ג - מתאים לטיגון ואפייה מגיע בחיתוך קוביות קטנות בסגנון הום פרייז.

צ'יפס סטייק 1.5 ק"ג - מתאים לטיגון ולאפייה סגנון Wedges טרנדי ונפוץ במסעדות המבוגרים ודיינרים

חברת "מילוטל" שמה לעצמה מטרה לעודד חקלאות ישראלית ובוחרת את זני תפו"א המתאימים ביותר בעונה נתונה על מנת שהמוצר יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה

צ'יפס קוביות מילוטל. יח"צ,
צ'יפס קוביות מילוטל/יח"צ

גאווה מזוקקת

מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, M&H (מילק אנד האני), משיקה מהדורה מוגבלת של וויסקי סינגל מאלט קלאסיק עם תווית מיוחדת 'גאווה ישראלית' במהדורה מוגבלת שזמינה רק בישראל, מושלם לכל מי שמחפש מתנה תוצרת ישראל.

מזקקת M&H היא מזקקת הוויסקי כחול לבן הראשונה והגדולה בישראל, אשר הוקמה בשנת 2013 על ידי איש העסקים והיזם גל קלקשטיין. בשנת 2017 הושק הוויסקי סינגל מאלט הישראלי הראשון במהדורה מוגבלת.

כיום המזקקה מייצרת כ- 230,000 ליטרים של וויסקי בשנה. לאחרונה עשתה המזקקה היסטוריה וזכתה בתואר הסינגל מאלט וויסקי הטוב בעולם בתחרות הוויסקי היוקרתית World Whiskies Awards לשנת 2023 בחסות Whisky Magazine, בזכות הוויסקי Elements Sherry Cask.

למזקקה מרכז מבקרים המציע מגוון סיורים וסדנאות מעולם הוויסקי ללקוחות פרטיים ולחברות. ניתן להזמין סיור במזקקה באתר החברה.

המחיר: 225 שקל ל-700 מ"ל | 46% אלכוהול, להזמנות: באתר המזקקה כתובת: רחוב התחיה 16 תל אביב

סינגל מאלט m&h קלאסי ישראלי. סטודיו פלאן,
סינגל מאלט m&h קלאסי ישראלי, המחיר: 225 שקל ל-700 מ"ל/סטודיו פלאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully