וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת המילטון מודיעה על רכישת פעילות קבוצת ANKER בישראל

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 10:41

קבוצת המילטון, שביססה את כוחה בשוק מוצרי החשמל גם כיבואנית המותג שיאומי לישראל, מודיעה על מהלך אסטרטגי להתרחבות ורכישת פעילות קבוצת הטכנולוגיה ANKER בישראל. במסגרת הרכישה, תשמש המילטון היבואנית הרשמית של מוצרי הקבוצה בהם: מטענים, אוזניות ואביזרי בית חכם

מותג אנקר. יחצ המילטון,
קבוצת המילטון מודיעה על רכישת פעילות קבוצת ANKER בישראל/יחצ המילטון

בעקבות מהלך הרכישה האסטרטגי של קבוצת המילטון, בבעלות משפחת אהרוני, היא כיום היבואנית הרשמית של קבוצת הטכנולוגיה שכוללת את המותגים: Eufy, Soundcore, Anker ו- AnkerMake
שעיקר מוצריה מתרכז במטענים, כבלים, סוללות גיבוי, שואבי אבק, אוזניות מצלמות חכמות ומוצרי בית חכם

ANKER שנוסדה בשנת 2011 היא יצרנית גלובלית המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי טעינה אלחוטית מתקדמים לטלפונים חכמים, מחשבים ניידים וטאבלטים. המותג שנחשב חלוץ בתחומו, מוכר מאוד בארצות הברית ומדורג בין המותגים המובילים בקטגוריה.

ל- ANKER מעל 200 מיליון מוצרים שנמכרו עד כה ב-146 מדינות ברחבי העולם, ANKER נחשבת כיום ליצרנית מס' 1 בעולם בתחום הטעינה למכשירים ניידים.

בין המוצרים שישווקו תחת המותג בישראל: מטענים חוטיים ואלחוטיים לטלפונים ניידים, מטענים ניידים (Power Banks) , מטענים ומפצלי שקעים למחשבים ניידים. יש לציין כי כבלי הטעינה של ANKER הם מהבודדים אותם אפל משווקת בחנויות המותג שלה בארץ ובעולם ככאלה המאושרים להטענת המכשירים שלה.

כחלק מהפורטפוליו של ANKER ישווקו גם המותגים Soundcore המתמחה באוזניות ורמקולים ניידים, Eufy המציעה מוצרים חכמים קטנים, מצלמות אבטחה ביתיות ומוצרים לבית החכם.

פירז מהדי, מנכ"ל חטיבת ANKER במזרח התיכון ואסיה: "שיתוף הפעולה שלנו עם קבוצת המילטון מהווה צעד משמעותי המראה מחויבות מצידנו לשוק הישראלי. עם הניסיון והמומחיות של קבוצת המילטון יחד עם מגוון המוצרים הרחב שלנו במטענים ניידים, אביזרי בידור ואודיו, מערכות אבטחה חכמות ומוצרי חשמל מתקדמים, אנחנו מגיעים במטרה לשפר ולגוון את שוק האלקטרוניקה ומוצרי החשמל החכמים בישראל".

רוני אהרוני סמנכ"לית השיווק של קבוצת המילטון: "קבוצת המילטון שמה לעצמה כחזון להיות בחזית הצגת פתרונות חדשניים לצרכן הישראלי ושיתוף פעולה יחד עם ענקית טכנולוגיה כמו ANKER רק מחזק את האידאל הזה. החדשנות של ANKER משקפת את המחויבות הבלתי פוסקת שלנו כקבוצה לשפר את חיי הלקוחות שלנו באמצעות טכנולוגיה מתקדמת במחירים משתלמים שוברי שוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully