וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטל כהן מונתה לתפקיד סמנכ"לית כספים של רייזור לאבס

11.12.2023 / 10:22

למיטל ניסיון עשיר בתחום ניהול הכספים, ובשנים האחרונות שימשה כסמנכ"לית כספים בחברת D-Fend Solutions, סטארט-אפ בתחום ההגנה מפני רחפנים

מיטל כהן. יחצ,
מיטל כהן/יחצ

רייזור לאבס (TASE: RZR) המובילה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית למכשור תעשייתי, מדווחת על מינויה של מיטל כהן לתפקיד סמנכ"לית כספים של החברה.

למיטל ניסיון עשיר בתחום ניהול הכספים, ובשנים האחרונות שימשה כסמנכ"לית כספים בחברת D-Fend Solutions, סטארט-אפ בתחום ההגנה מפני רחפנים. לפני כן שימשה בתפקידי ניהול כספים בכירים בחברת XMPie Incשנרכשה ע"י Xerox הציבורית. קודם לכן שימשה כמנהלת במחלקת ביקורת הייטק של EY.

מיטל היא רואת חשבון, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל. היא מצטרפת לרייזור לאבס כחודש לאחר שהחברה חתמה על הסכם אסטרטגי בגובה עד 31.2 מיליון דולר עם תאגיד כרייה רב-לאומי מוביל.

מיטל הגיבה: "אני גאה להצטרף לרייזר לאבס המובילה את מהפכת הטרנספורמציה הדיגיטלית בתעשיה מסורתית. מתרגשת לתרום מנסיון עבודה בחברות סטרטאפ בעלות צמיחה מואצת ובטוחה שיחד נוביל את החברה להתרחבות גלובלית משמעותית".

רז רודיטי, מנכ"ל ומייסד שותף הוסיף, "אני שמח שמיטל מצטרפת אלינו ומחזקת את קבוצת ההנהלה הבכירה שנבתנה ברייזור בשנתיים האחרונות. אני בטוח כי הנסיון הרב שמיטל מביאה עמה, בייחוד בחברות צמיחה מצליחות, תסייע במימוש תכנית הצמיחה הגלובלית שלנו כחברת SAAS מובילה בתחומה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully