וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מקורות לשעבר אלי כהן ימונה למנכ"ל מנרב

11.12.2023 / 11:07

אלי כהן שימש בעברו כמנכ"ל חברת מקורות, ראש מערך השיווק והשירות של בנק הפועלים וכן כממונה על השכר באוצר

אלי כהן. חן גלילי,
אלי כהן/חן גלילי

מינוי מנכ"ל חדש בחברת מנרב, מהקבוצות הוותיקות והמובילות בתחום הנדל"ן, ההנדסה והתשתיות בישראל. הקבוצה דיווחה הבוקר, בהמשך לדיווח על סיום תפקידו של המנכ"ל היוצא פיני דקל, על מינוי אלי כהן כמנכ"ל החדש של הקבוצה. כהן יכנס לתפקיד במהלך ינואר הקרוב.

אלי כהן שימש כמנכ"ל חברת מקורות במשך 4.5 שנים ובמהלך כהונתו, מקורות רשמה מספר מהלכים אסטרטגיים משמעותיים, כולל רפורמה עבור חברת המים הלאומית, והשלמת תכנית ההתייעלות. עם הרישום למסחר בבורסה, מקורות בהובלתו של כהן גייסה כ-3 מיליארד שקל לטובת תוכניות פיתוח אסטרטגיות, כולל השקת יחידת חדשנות וכניסה לחברות סטארטאפים עם צבר השקעות בטכנולוגיות שהגיעו לכחצי מיליארד שקל.

במסגרת תפקידיו הקודמים, עמד כהן בראש מערך השיווק והשירות של בנק הפועלים, כיהן כסמנכ"ל המסחר של חברת אל על, שימש כממונה על השכר במשרד האוצר וכן כמנכ"ל משרד התיירות.
שי ויל, יו"ר דירקטוריון מנרב: "אני רוצה להודות לפיני דקל, אשר כיהן כמנכ"ל מנרב במשך 12 שנה, והיה גורם מרכזי בהובלתה בשנים אלו. אני מאחל לו מקרב לב הצלחה בהמשך דרכו המקצועית. התרשמתי מאוד מהיכולות המקצועיות והניהוליות של אלי כהן, ניסיונו וכן מהעשייה המרובה שלו. אני בטוח שידע להוביל את הקבוצה לבצע בשנים הקרובות קפיצת מדרגה בפעילותה ובביצועיה העסקיים והפיננסים".

אלי כהן, המנכ"ל הנכנס: "אני מודה לדירקטוריון מנרב על הבעת האמון. קבוצת מנרב היא חלק מהפסיפס הישראלי והייתה מעורבת בבניית המדינה מיום הקמתה של החברה לפני יותר מ-50 שנה. למנרב עוצמות רבות בתחומי פעילותה וביחד עם העובדים והמנהלים המצוינים שלה. אני סמוך ובטוח שנצעיד אותה קדימה להיות בחזית העשייה בישראל בתחומי הבניה והתשתית בפרט, לאור ההזדמנויות המשמעותיות בתחום התשתיות והבנייה בישראל בשנים הקרובות".

קבוצת מנרב אשר הוקמה בשנת 1969, היא מהקבוצות הוותיקות והמובילות בתחום הנדל"ן, ההנדסה והתשתיות בישראל. עיקר פעילותה: ביצוע עבודות קבלניות לבנייה ותשתיות במגזר הציבורי והפרטי; ייזום פרויקטים לבנייה למגורים; זכיינות בשיטת ;B.O.T השכרה וניהול נכסים מניבים; פעילות נדל"ן בארה"ב. החברה מהווה גורם מרכזי בחלק מהפרויקטים הגדולים והמורכבים שנבנו בישראל ביניהם: עיר הבה"דים, טרמינל 3 בנתב"ג, מנהרות הרכבת מתל-אביב לירושלים, מוזיאון יד ושם, משרדי ממשלה בת"א ובירושלים, מבני ציבור רבים, כבישים וגשרים, מכוני טיהור שפכים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully