וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע המלחמה: בנק לאומי פותח מרכז שירות בנקאי טלפוני באשקלון

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 15:12

לצורך הקמת מרכז השירות החדש, שמתווסף לשני המרכזים הקיימים בראשון לציון ובירושלים, גויסו כ-100 עובדים תושבי אשקלון והסביבה

מימין: ראש העיר תומר גלאם ולצידו חנן פרידמן מנכ"ל לאומי. כפיר סיון_Sanitized,
מימין: ראש העיר תומר גלאם ולצידו חנן פרידמן מנכ"ל לאומי/כפיר סיון_Sanitized

השבוע התקיים טקס פתיחה חגיגי של מרכז השירות בנקאי-טלפוני החדש של בנק לאומי באשקלון, במעמד מנכ"ל לאומי חנן פרידמן, ראש העיר תומר גלאם, ובכירי החטיבה הבנקאית בלאומי, בראשם ראש החטיבה אייל בן-חיים וראש מערך בכיר לקוחות פרטיים זוהרית יוגב.

המרכז החדש מגדיל את הפריסה הגיאוגרפית של מרכזי השירות הבנקאיים-טלפונים של לאומי, והוא מתווסף לשני המרכזים הקיימים של הבנק בראשון לציון ובירושלים. לצורך הקמתו גויסו כמאה עובדים - תושבי אשקלון והדרום.

מהלך זה הינו נדבך נוסף במהפכת השירות שלאומי מוביל בשנים האחרונות במטרה לשדרג את חוויית השירות ולהיות הבנק הכי נוח בישראל. בתחילת השנה לאומי הרחיב משמעותית את שעות הפעילות השירות הטלפוני; התחייב לסיים טיפול בפנייה של כל לקוח - תוך יום עסקים אחד לכל היותר; והקים את "סיירת מנכ"ל" - צוות שירות מיוחד שכפוף ישירות למנכ"ל הבנק, אשר מטפל בפניות של לקוחות שלא קיבלו מענה מלא תוך יום אחד.

במהלך האירוע הדליקו בכירי לאומי יחד עם ראש העיר נר ראשון של חנוכה ביחד עם עובדי המרכז.

פתיחת המרכז החדש שלנו בעיר היא בשורה אמיתית לאשקלון והינה חלק מהתמיכה הכוללת שלנו בחברה האזרחית בישראל

מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, ציין בדבריו כי "דווקא בימים מורכבים אלו, התמיכה בעיר אשקלון מקבלת משנה תוקף. פתיחת המרכז החדש שלנו בעיר, שבמסגרתו מועסקים כמאה עובדים מהאזור, היא בשורה אמיתית לאשקלון והינה חלק מהתמיכה הכוללת שלנו בחברה האזרחית בישראל".

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, הודה בדבריו למנכ"ל לאומי, ואמר: "מחמם את הלב לראות ארגון גדול כמו 'לאומי' בוחר לפתוח מרכז נוסף וגדול אצלנו בעיר אשקלון, דווקא בימים אלו. הנעת הכלכלה המקומית, העסקת עובדים, הרחבת השירותים לתושבי אשקלון - כל אלו מהווים נקודות גדולות של אור בחושך שחווינו כולנו בשבעה באוקטובר. תודה ללאומי על הבעת האמון בעיר אשקלון ובהון האנושי שבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully