וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהם סימון מונה לסמנכ"ל תגובה לאירועי סייבר בחברת סיגניה

11.12.2023 / 15:28

בתפקידו, שהם מוביל צוות עולמי של מומחים המסייעים לארגונים להתמודד עם התקפות סייבר מתוחכמות כולל מתקפות כופרה, ריגול תאגידי, גניבה פיננסית ומתקפות סייבר של מדינות

שהם סימון סמנכל תגובה לאירועי סייבר בחברת סיגניה. יחצ,
שהם סימון סמנכל תגובה לאירועי סייבר בחברת סיגניה/יחצ

חברת הסייבר הישראלית סיגניה (Sygnia), מובילה עולמית בתחום התגובה לאירועי סייבר, מודיעה על מינויו של שהם סימון לסמנכ"ל Incident response (IR). בתפקידו, סימון מוביל צוות עולמי של מומחים המסייעים לארגונים נגד התקפות מתוחכמות כולל מתקפות כופרה, ריגול תאגידי, גניבה פיננסית ומתקפות סייבר של מדינות. סימון יחליף בתפקידו את עמיר בקר, שקודם לתפקיד סגן נשיא בכיר לשירותי סייבר גלובליים בחברה.

שהם מביא עימו למעלה משני עשורים של ניסיון בתחומי הסייבר והמודיעין. לפני שהצטרף לסיגניה, שירת כ-24 שנים בצה"ל בתפקידים שונים, האחרון שבהם, מנהל חממת החדשנות של המטה הכללי וראש ענף שיטות לחימה באגף התכנון. לפני כן, שירת בתפקידים בכירים ביחידת 8200, בתפקיד מוביל ענף סייבר וניתוח דאטה, וכן ראש ענף Big Data ו-AI בפיקוד מרכז ודרום.

שהם בוגר תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה עם התמחות בכלכלה ובניהול מערכות מידע, ובעל תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.

לדברי רם אלבוים, מנכ"ל סיגניה: שהם מגיע אלינו לאחר שירות צבאי מגוון ורב שנים, שבו צבר ניסיון עשיר בעולמות הסייבר. הניסיון הרב והחזון האסטרטגי שהפגין עד כה יאפשרו לסיגניה לקדם את יכולות התגובה שלנו לאירועים, ויחזקו את יכולות החברה במתן פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים.
אנו נמצאים בתקופה של צמיחה יוצאת דופן, ומינוי אסטרטגי זה משקף את המחויבות שלנו להוביל בחזית הטכנולוגית והמקצועית, ולענות על הצרכים המתפתחים של לקוחות החברה בכל העולם".

שהם סימון, סמנכ"ל Incident response (IR) בסיגניה: "אני מתרגש להיות חלק מסיגניה ולתרום לשדרוג יכולותיה ולהמשך הצלחתה כמובילה בתעשייה. מטרתי היא לוודא שסיגניה תישאר בחוד החנית בתחום הגנת הסייבר ותמשיך להגן על לקוחותיה הן מפני האיומים הקיימים, והן תמצא פתרונות ייחודיים וחדשניים להתמודד עם איומים עתידיים שמציב לנו הנוף הדינמי בתחום הסייבר."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully