וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא נתנזון מונה לסמנכ"ל הכספים של ולנס סמיקונדקטור

11.12.2023 / 15:37

נתנזון מביא עימו ניסיון עשיר כסמנכ"ל כספים במספר חברות טכנולוגיה, כולל קרוב ל-15 שנים בתעשיית השבבים ולמעלה מ-10 שנים בחברות הדמיה רפואית וטכנולוגיות תעשייתיות

גיא נתנזון. יחצ,
גיא נתנזון/יחצ

ולנס סמיקונדקטור (Valens Semiconductor, NYSE:VLN), ספקית מובילה של שבבים לתקשורת מהירה עבור תעשיות האודיו-וידאו והרכב, הודיעה היום על מינויו של גיא נתנזון כסמנכ"ל הכספים החדש של החברה. הוא יחל את תפקידו ב-10 במרץ 2024.

נתנזון מביא עימו ניסיון עשיר כסמנכ"ל כספים במספר חברות טכנולוגיה, כולל קרוב ל-15 שנים בתעשיית השבבים ולמעלה מ-10 שנים בחברות הדמיה רפואית וטכנולוגיות תעשייתיות. נתנזון מכהן כסמנכ"ל הכספים של Scopio Labs, חברת הדמיה רפואית דיגיטלית ובינה מלאכותית, מאז שנת 2020. הוא כיהן בעבר כסמנכ"ל הכספים של תאת טכנולוגיות (NASDAQ:TATT), המהווה שותף אסטרטגי לחברות מובילות בעולם בתחום התעשייה האווירית. במסגרת הניסיון הרב שלו בתעשיית השבבים, כיהן נתנזון כסמנכ"ל כספים של Altair Semiconductor, אשר נרכשה על ידי SONY ב-2015, וכסמנכ"ל כספים של Provigent Inc, אשר נרכשה על ידי Broadcom (NASDAQ:BRCM) ב-2011.

גדעון בן צבי, מנכ"ל ולנס סמיקונדוקטור, אמר: "אנו שמחים על הצטרפותו של גיא כסמנכ"ל הכספים החדש של ולנס סמיקונדקטור. לגיא למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בתחום הכספים והתפעול בחברות שבבים מובילות במגוון תעשיות, כגון הדמיה רפואית, ותעשייה. אני בטוח שגיא ימלא תפקיד מרכזי בביצוע התוכניות ארוכות הטווח שלנו ובמיצוי הפוטנציאל של החברה בשוק הרכב ובשוק האודיו-וידאו, הנאמדים בסך של מיליארדי דולרים".

בן צבי הוסיף: "ולנס סמיקונדקטור ממוצבת היטב עם מגוון ההזדמנויות העומדות בפנינו, הן בתעשיית הרכב והן במגוון ענפים באודיו-וידאו, כגון ועידות וידאו, חינוך, תעשייה ותחום הרפואה. אנו רואים פוטנציאל משמעותי לחברה, וסמנכ"ל כספים בעל אוריינטציה אסטרטגית יתמוך בהשגת היעד שלנו ליצירת ערך עבור כלל מחזיקי העניין של החברה. ברצוני להודות ליעל רוזנברג-היינה על מסירותה ומקצועיותה כממלאת מקום סמנכ"ל כספים של ולנס סמיקונדקטור בתקופה האחרונה. יעל נכנסה לתפקיד בצורה חלקה ותמשיך לכהן בו עד הצטרפותו של גיא. לכשיצטרף, היא תמשיך להוביל את תחומי הפיננסיים, כולל תכנון ודיווחים, בתפקידה הקודם, כ-VP Finance".

גיא נתנזון, סמנכ"ל הכספים המיועד של ולנס סמיקונדקטור, אמר: "אני גאה להצטרף לחברת ולנס סמיקונדקטור בזמנים מרגשים אלה. היצע הפתרונות המובילים של החברה בתחום האודיו-וידאו, לצד יתרת המזומנים האיתנה והפוטנציאל להעמקת פעילותה בשוק הרכב הנאמד במיליארדי דולרים, ממצבים את ולנס סמיקונדקטור באופן ייחודי להשגת צמיחה משמעותית לאורך פרק זמן משמעותי. אני שמח להצטרף לצוות המצוין של ולנס סמיקונדקטור, במטרה לפעול יחד למיצוי פוטנציאל הטכנולוגיה והמוניטין שלה, במתן פתרונות תקשורת איכותיים וחדשניים העונים לצרכים משמעותיים בתעשיות הרכב ואודיו-וידאו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully