וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המד-טק אינספירה טכנולוגיות ממנה את ד"ר דן גורפיל כיועץ רפואי

11.12.2023 / 16:02

ד"ר גורפיל הוא מומחה בכירורגיה של בית החזה ובטיפול נמרץ כללי. כיום הוא מנהל היחידה לטיפול נמרץ וניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי רבין, ומוביל את תוכנית ה-ECMO ביחידה

ד"ר דן גורפיל. יחצ,
ד"ר דן גורפיל/יחצ

חברת המד-טק אינספירה טכנולוגיות (Inspira Technologies, Nasdaq: IINN), המפתחת "ריאה מלאכותית" לטיפול בכשל נשימתי, מודיעה על מינויו של ד"ר דן גורפיל מהמרכז הרפואי רבין ליועץ רפואי, בוועדה הרפואית המייעצת (medical advisory board) של החברה.

ד"ר גורפיל הוא מומחה בכירורגיה של בית החזה ובטיפול נמרץ כללי. כיום הוא מנהל היחידה לטיפול נמרץ וניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי רבין, ומוביל את תוכנית ה-ECMO ביחידה. מומחיותיו יאפשרו להטמיע בבתי החולים את מכשיר ה-INSPIRA™ ART100, המיועד לבצע מעקף במהלך ניתוחים ולאפשר לרופאים לבצע את הניתוח מבלי להפריע לתפקוד הלב והריאות. המכשיר נמצא במסלול לקבלת אישור FDA במחצית הראשונה של 2024.

דגי בן נון, מייסד-שותף ומנכ"ל אינספירה טכנולוגיות: "מינויו של ד"ר גורפיל הינו צעד אסטרטגי וחיוני לקראת יציאתה של הטכנולוגיה שלנו לשוק. ד"ר גורפיל, שמצטרף לוועדה הרפואית המייעצת שלנו, מביא עמו ניסיון רב גוני ועשיר בטיפול נמרץ וניתוחי לב וחזה, אשר השפעתם על בריאות המטופלים תהווה קפיצת מדרגה והינה בעלת ערך גם למשקיעים שלנו. אני בטוח שעם הצטרפותו של ד"ר גורפיל נרקיע שחקים".

ד"ר דן גורפיל, היועץ הרפואי הנכנס: "המחויבות שלי לחדשנות הרפואית בתחום הטיפול נמרץ וניתוחי לב וחזה הובילה אותי לאינספירה. אני מאמין ובטוח שהטכנולוגיה של החברה תחולל מהפכה בטיפול. אני נרגש להיות חלק מהמסע שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully