וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ CitrusX מגייס עובדים

11.12.2023 / 16:04

הסטארטאפ CitrusX מתרחב ומגייס עובדים לפיתוח פלטפורמת AI Explainability עבור מודלי למידת מכונה

הסטארטאפ CitrusX. עומר הכהן,
הסטארטאפ CitrusX/עומר הכהן

חברת הסטארטאפ CitrusX, המפתחת פלטפורמה להסברה של מודלי בינה מלאכותית, מתרחב ומגייס עובדים למגוון תפקידים, בהם Data Scientists, devops, Account executives.

CitusX השלימה גיוס סיד בהיקף של 4.5 מיליון דולר, בהובלת הקרן הקנדית-ישראלית Awz Ventures ובהשתתפות משקיעים פרטיים וחשפה את פלטפורמת ה-AI-Explainability שפיתחה, הפותרת בעיה הולכת וגדלה בארגונים המשלבים בינה מלאכותית בשירותיהם. הפלטפורמה מאפשרת להסביר ולתקף מודלים של בינה מלאכותית ומנגישה מידע קריטי לבעלי תפקידים שונים בארגון האחראים לניהול הסיכונים. הם נדרשים לאשר את השימוש במודלים של בינה מלאכותית, שאין להם דרך להבטיח שהמודל שהם מאשרים בטוח מספיק לשימוש וכי אינו מהווה סכנה פיננסית או משפטית עבור הארגון. הפלטפורמה של CitrusX מחליפה את השימוש באמצעי בדיקה ידניים או במוצרי קוד פתוח הנפוצים לבדיקות אלו, אך אינם עונים באמת לדרישות הארגון ומעכבים את העלאת המודל לאוויר בשישה עד תשעה חודשים בממוצע. מה שמוביל לכך שמודלים של בינה מלאכותית שאומנו על מידע ישן מאבדים את עדכניותם ונכונותם לשוק משתנה.

הטכנולוגיה הייחודית של CitrusX מאפשרת לכלל המנהלים בארגון לוודא שהבינה המלאכותית המשמשת אותם לרבות קבלת החלטות קריטיות, מפיקה תוצאות מדויקות ומהימנות, ועומדת בדרישות רגולטוריות הולכות ומחמירות. הפלטפורמה מאתרת חולשות, שגיאות והטיות במודלים של בינה מלאכותית. העלולות להוביל לתוצאות לא רצויות לארגון, ובהן אפליה, חשיפה לסיכונים פיננסיים ומשפטיים.

נעה סרברניק, מנכ"לית CitrusX: "הפלטפורמה של CitrusX פותחת את 'הקופסה השחורה' ומגדרת סיכונים עבור כלל מקבלי ההחלטות בארגון. אנחנו מאפשרים לבצע תיקוף וניטור של מודלים באופן קל ומהיר יותר, תוך עמידה בדרישות הרגולטוריות, וגם להסביר ולשקף ללקוחות הקצה כיצד מודלים מקבלים החלטות. CitrusX מעניקה סביבה בטוחה לתהליכי בנייה, הטמעה ובקרה למודלים של בינה מלאכותית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully