וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדי עובדים וסמנכ"לי משאבי אנוש בישראל, הכירו את תו 8

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 12:19

ביוזמה משותפת לאשכול רשויות הנגב המערבי, בראשות ראש עיריית שדרות אלון דוידי ולחברת MetGo - סטארט אפ חלוצי מהעוטף שעוסק בהצלה ושיקום עסקים באזור הנגב המערבי, הוקם "תו 8" - תו מתנה שאותו ניתן לממש רק ביישובי העוטף והנגב המערבי

אלון דוידי ראש עיריית שדרות. ראובן קפוצינסקי,
אלון דוידי ראש עיריית שדרות/ראובן קפוצינסקי

ביוזמה של אשכול רשויות הנגב המערבי, בראשות ראש עיריית שדרות אלון דוידי וחברת MetGo הוקם סטארט אפ מהעוטף שעוסק בהצלה ושיקום עסקים באזור, ונקרא "תו 8", אותו ניתן לממש ביישובי העוטף ובאזור

אחת מתופעות הלוואי של מלחמת חרבות ברזל היא הפגנת האחדות שמאפיינת את החברה שלנו מאותו בוקר נורא ב-7.10. עם ישראל התגייס בכל עוצמתו ורוחו לסייע לחיילים ולתושבים שנאלצו לעזוב את ביתם ולחיות בתנאים לא פשוטים בכלל. אחד הסקטורים שנפגע קשות הוא סקטור העצמאים. בעלי העסקים הקטנים בדרום, בעלי החנויות, המסעדות, תרבות הפנאי, התיירות המקומית ועוד.

חלק מרכזי בהליך השיקום הוא לתת להם את האפשרות לחזור להתפרנס בכבוד, להשיב את חייהם ואת העסקים למסלולם. המטרה היא להציל את העסקים ביישובי העוטף להעניק להם ביטחון כלכלי לשנים קדימה.

לקראת חג הפסח, עמלים סמנכ"לי מחלקות משאבי האנוש בארגונים הגדולים וראשי ועדי העובדים כדי לרכוש עבור העובדים תו מתנה לחג. החזון של מקימי התו הוא שארגונים גדולים במשק ירכשו את תו המתנה עבור העובדים שלהם, שסמנכ"לי השיווק ירכשו אותו עבור הלקוחות שלהם כמתנה לחג, ושהסולידריות המרגשת של החברה הישראלית כולה תבוא לידי ביטוי בכך ש"תו 8" יהיה התו הפופולארי ביותר, שבאמצעותו יזרום כסף לעסקים הקטנים בעוטף.

כתוצאה מכך, בשש אחרי המלחמה, המוני ישראלים ירדו דרומה עם תו קניה והרבה רצון טוב לממש לא רק את תו המתנה, אלא את זכות הקיום שלנו כאן כחברה בריאה ומאוחדת שלא משאירה אף אחד מאחור.תו 8, הוא תו שניתן לממש בכלים דיגיטליים (כלומר, אין חובה להגיע פיזית לנגב המערבי, אך זוהי זכות גדולה), וגם באופן פיזי.

גובה התווים עומד על כ-100, 200 או 500 ש"ח לתו. באתר הפרויקט תו 8 ניתן למצוא מדגם מייצג ראשוני של עסקי העוטף. כל העסקים והשירותים שמשתתפים בו עומדים בתו איכות גבוה ביותר. מיזם מטגו החל לפעול בשנת 2018.

צליל פולק. רונן עמר,
צליל פולק, מנכ"ל ויזם METGO/רונן עמר

המועצה האזורית שער הנגב בראשותו של אופיר ליבשטיין ז"ל, שנפל ביום הראשון ללחימה כשהגן על קיבוצו, הייתה הלקוחה הראשונה ושותפה של הסטארטאפ. אופיר היה אחד השותפים הראשונים והמאמינים הגדולים ביותר בפרויקט.

אלון דווידי, יו"ר אשכול רשויות הנגב המערבי וראש עיריית שדרות מסר: "הדרך להחזרת האזור להיות גן עדן שכיף לחיות בו היא יזום מהלכים כלכליים ועסקיים שישפיעו על פיתוח האזור. תו 8 הוא יוזמה מבורכת שתייצר חיבור בין אזרחי המדינה לעסקים באזור, בדיוק כמו החיבור המיוחד שנוצר בעם מאז ה-7 באוקטובר".

צליל פולק, מנכ"ל ויזם METGO: "את המיזם הקמנו בשיתוף מלא עם יישובי העוטף ואשכול רשויות הנגב המערבי, כשלנגד עינינו נמצאים העסקים הקטנים באזור, הכוח שלהם לייצר כלכלה מקומית חזקה וחוסן כלכלי לתושבים. כעת כולנו מגויסים לפרויקט תו 8 שנועד להציל את העסקים של התושבים ביישובי העוטף שקרסו כתוצאה מהמלחמה והאירועים הקשים. היינו כאן לפני ונישאר כאן אחרי. אני מאמין גדול באנשי העוטף, מזמין עסקים נוספים מהאזור להצטרף ליוזמה. אנחנו חזקים והאזור יחזור לשגשג".

ליצירת קשר ורכישת התו, ניתן לפנות לליזה: 052-540-4579או להיכנס ישירות לאתר ולהשאיר פרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully