וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שרון מונה למנהל הטכנולוגיות של חטיבת לקוחות אסטרטגיים באורקל ישראל

12.12.2023 / 12:10

שרון שימש בתפקידו הקודם ארכיטקט ראשי ומוביל טכנולוגי בחברת אמדוקס. מינויו הוא חלק ממהלך ארגוני רחב יותר שנועד לחזק את פעילות אורקל בישראל

ניצן שרון. אורקל ישראל,
ניצן שרון/אורקל ישראל

ינוי חדש באורקל ישראל: ניצן שרון מונה למנהל הטכנולוגיות של חטיבת הלקוחות אסטרטגיים בחברה. במסגרת תפקידו החדש ביחידת הלקוחות האסטרטגיים של חברת אורקל אותה מוביל סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים בחברה, שמוליק האוזר, יהיה שרון אחראי על פיתוח והטמעת החזון הטכנולוגי של אורקל אל מול הלקוחות הגדולים במשק בישראל, ובכלל זה פיתוח שותפויות אסטרטגיות תוך מתן מענים טכנולוגים מתקדמים לטובת לקוחות אלו.

שרון אייש בעברו מספר תפקידי מפתח באמדוקס במשך כ-20 שנה שכללו ניהול פיתוח וארכיטקטורת תוכנה, ניהול טכנולוגי, וחדשנות טכנולוגית. בתפקידו האחרון, הוביל שרון את אסטרטגיית תפעול הענן של אמדוקס בכמה מלקוחות הטלקום הגדולים בעולם. לפני כן שימש שרון במגוון תפקידי פיתוח וניהול טכנולוגי במספר חברות במשך כ-15 שנה.

מינויו של שרון ותחומי התמחויותיו בהן צבר ניסיון וידע רבים, מהווים המשך ישיר למהלך האסטרטגי שמובילה אורקל בהובלתו של מנכ"ל אורקל ישראל ערן פיינגבאום, לחיזוק השותפות עם החברות הגדולות בישראל, תוך התמקדות בעולמות הענן, האפליקציות העסקיות והחדשנות.

לדברי שרון "אני נרגש להצטרף היום לאחת החברות הטכנולוגיות המובילות ולהיות חלק מהמסע המרגש של אורקל ישראל בהובלתו של המנכ"ל ערן פייגבאום. אני מאמין שהמומחיות והניסיון הטכנולוגי שלי, היכרותי עם מגוון הסקטורים, והניסיון שלי בעבודה עם לקוחות מובילים בישראל, יסייעו לי להביא את הפתרונות המתקדמים של אורקל לטובת ההצלחה העסקית של הלקוחות הגדולים ביותר בישראל. אני מודה להנהלת אורקל על האמון ועל ההזדמנות שניתנה לי.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully