וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המנכ"ל - שמואל בן טובים, מנכ"ל קהילת Fintech.IL

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 13:28

שמואל בן טובים. רועי חסון,
שמואל בן טובים, מנכ"ל קהילת החדשנות הישראלית Fintech.IL/רועי חסון

שמואל בן טובים, מנכ"ל קהילת החדשנות הישראלית Fintech.IL: "מתחילת המלחמה עברו חברות רבות במשק הסבה והצטרפו למאמץ לתמוך ולסייע לציבור הישראלי, לפי תחומי התמחותן. אצל חברות פינטק בקהילה שלנו נוצרה שיגרה חדשה שלא ציפו לה - שימוש במוצרים ובטכנולוגיות שהם מפתחים בימים כתיקונים לטובת המאמץ המלחמתי.

בין היתר נרתמו טכנולוגית פינטק לטובת זיהוי חללים ופצועים קשה מאוד מאירועי ה-7 באוקטובר, ייעוץ וליווי של משפחות מפונים ועסקים מהדרום, וייעול העברת כספי תרומות מחו"ל לישראל, כל אלו תוך שימוש במומחים שעובדים בחברות הפינטק הישראליות.

תחום חשוב בפני עצמו הוא איתור וחסימה של כספים שיועדו לארגון הטרור חמאס. קיים בתעשייה תסכול על כך שהגורמים הרשמיים לא נעזרו מספיק בטכנולוגיות הקיימות כדי לעצור זרם המיליונים שזרם לאויבנו, הרבה מעבר למזוודות הכסף של קטאר שהיו בחדשות, ושבעזרתו נבנתה התשתית שאנחנו משלמים כעת מחיר יקר על חיסולה.

נוסף על כל אלו, מנצלות חברות ההייטק הישראליות את קשריהן עם משקיעים בחו"ל לצרכי הסברה וגיוסי תרומות בסכומים גבוהים עבור הנפגעים מהמלחמה. הקשרD7ם הקרובים שיצרו חברות הפינטק בשגרה הפכו למרכיב חשוב בכל הנוגע לקשר של ישראל למדינות העולם.

קהילת Fintech.IL נוסדה כדי לקדם חדשנות במגזר הפיננסי בישראל ולעודד שיתופי פעולה בין גופים כלכליים שונים. המלחמה לימדה את כולנו שהצורך של הציבור בטכנולוגיות שיקלו עליו בהתנהלות הפיננסים היומיומית הוא גדול, ואנחנו מקווים שנוכל להמשיך לתרום ולסייע ככל הניתן לכל בית במדינת ישראל, על מנת לעבור את התקופה הנוכחית בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully